{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ævl og bævl vol. 22
  • #303   17. nov #302

Du har fuldstændig ret smiley

Det var første gang, at jeg gravede trøffel ned. Trøffel, der ikke var i en beholder.
    Sia var simpelthen hurtigere end mig smiley

Jeg har heldigvis stadig lidt trøffel i fryseren, og næste gang graver jeg trøflen ned i en beholder, for Sia skulle jo helst ikke vænne sig til at æde trøfler smiley

Heldigvis får jeg en ny forsyning den 6. december smiley

• #305   17. nov Jeg har fødselsdag i dag, bliver 35 år smiley har lidt svært ved at forstå, at jeg er blevet voksen! Jeg er lige så langt fra de 50 som de 20 år..

• #306   17. nov Tillykke med dagen, og du har da været nogenlunde sød smiley

og ehm... jeg er 57 år og føler mig sgu ikke voksen...

• #307   17. nov @Pernille ... ja den der hundens kærlighed er bare liiige lidt mere når der også duftes af noget lækkert ..

• #308   17. nov @275: "Mon ikke det er ved at tage overhånd i dag ??? ... hvor er vores eget immunforsvar blevet af ???" Nej, det er ikke ved at tage overhånd med vacciner. En vaccine er en træning af dit eget immunforsvar.

Jeg fik også invitation til at være med i RSV forsøget, men trak desværre en nitte så jeg skal ikke vaccineres smiley øv bøv.

• #309   17. nov Det er jo især af hensyn til dem der slet ikke tåler at blive syge, at vi andre skal tage vaccinerne for!
    Jeg har en bror som ikke har de sædvanlige vacciner for børnesygdomme, fordi han ikke tålte dem som barn, og sådan en som ham er jo afhængig af, at befolkningen ikke går rundt og videregiver de her sygdomme til hinanden og evt ham.
    Så lad nu være med at sprede sådanne nogle konspiratoriske tanker om vacciner - det er kun godt vi har dem, og alle, der har muligheden, bør få dem.

• #310   17. nov A-S
    Præcis. Og vi så jo netop hvad der skete ude i verden fordi folk var hysterisk vaccineforskrækkede... og hvor en hel del af dem fortrød grummeligt når de lå og rallede på hospitalet.

• #311   17. nov I usa er der rigtig mange sygdomme som gør har været næsten udryddet i staterne som er blusset op, fordi Kennedy-hatten har fjernet vaccineprpgrammerne - det er TÅBELIGT!

• Isabelle
    Isabelle Online Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 139 Emner: 32 Svar: 4.429
    #312   17. nov Jeg tænkte faktisk det samme som Nittib mht at lade vores immunforsvar arbejde, men jeg læste så siden lige det med, at det GØR det netop, når man vaccineres.

Hvad er Kennedy-hatten for en størrelse? smiley

• Isabelle
    Isabelle Online Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 139 Emner: 32 Svar: 4.429
    #313   17. nov Tillykke med fødselsdagen, Ida - lækkert vejr smiley

• #314   17. nov kennedy-hat? hvor? hvad?
    jeg kender kun til sølvpapirshat

• #315   17. nov Robert F. Kennedy Jr. har en lang historie med at kritisere vacciner og har spredt misinformation om deres sikkerhed, men han har også offentligt godkendt vacciner som den mod mæslinger. Som sundhedsminister i USA har han truffet politiske beslutninger relateret til vacciner, herunder at aflyse finansiering til mRNA-vaccineudvikling. Disse handlinger har ført til kritik fra sundhedseksperter, der advarer mod konsekvenserne af vaccine-skepsis for folkesundheden.

• #316   17. nov Kennedy-hatten må være sundhedsministeren på den anden side af Atlanten. Han har nogle temmelig konspiratoriske synspunkter og er sådan lidt sølvpapirshat-agtig smiley

• #317   17. nov LIse-Lotte var hurtigst smiley

• #318   17. nov Tror I, at Anne er ved at gå i stykker smiley

Jeg forestiller mig, at dagen i dag bliver brugt til at hamstre køkkenruller, tjekke havens hegn, bringe uerstattelige ting i sikkerhe osv.
    Til gengæld bliver natten til tirsdag meget lang smiley

• #319   17. nov I dag er det World Prematurity Day!

Over hele verden fødes hvert 10. barn for tidligt. I Danmark er det ca. 7% af en årgang, dvs. 4000 børn pr. år.

Min seje lille reje, min Mullerik, min Sophia smiley

Du tager min verden med storm - bliv ved med det smiley

profilbillede
  • #320   19. nov jeg er så meget ikke frisk idag.... igår endte jeg med at droppe at løse opgaver og gå i seng.
    Idag har jeg en "dyne" over hovedet... så det skal nok blive eddersjovt at lege med danløn eller nåwet..

• #321   19. nov ha ha ... at lege med lønsystemer giver ofte lyst til dynen over hovedet ... er på jo gået fra KMD til Silkeborg Data ... det er bestemt heller sjovt ..

• #322   19. nov Jeg er også et grød-hoved i dag. Glemte at tage mine briller på og klippe mærket af min nyindkøbte kjole.

• #323   19. nov hvis nu en gang AI gør nogle mennesker arbejdsløse så har jeg en ide til hvad de kan lave ... genindførelse af ordentlig telefon service rundt omkring .. for hold nu da kaje hvor er det en omgang når man skal ordne opsigelser af diverse aftaler på nuværende bil, oprette nye på kommende, ved forsikring, bestille ladeboks, ladebrikker osv ..underskrive aftaler digitalt som så driller og man må ringe ... tryk mig her og der, og så kø kø kø ..godt vi endnu ikke er helt (dog noget) affældige og godt vi dog begge er nogenlunde hjemme i brug af digitale medier ... og ikke mindst brug ag mit-id ...
    stakkels de der har det svært uden det er så svært at de digitalt fritages ..

Kommentér på:
Ævl og bævl vol. 22

Annonce