{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af Siemens opvaskemaskine 1.150 kr.
  • Tilretning af dør til soveværelse og karm 2.000 kr.
  • Snerydning 300 kr.
  • Opsætning af ladeboks til elbil 2.200 kr.
  • Skifte køkkenarmatur 1.100 kr.
  • Ophæng af dør 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Verden af i dag 2 -2026
  • #1   9. jan Ga vide om krigen i Ukraine er ved at udvikle si g til at blive en glemt konflikt, den klemmes jo i alt andet ..
    Og hvorfor reagerer Putin ikke mere ifht Venezuela, og opbringningen af et olisskib under russisk flag ...
    Er de 2 efterhånden ved at blive enige om at de gør hvad det passer dem på hver side af andedammen og så blander den anden sig udenom ?

Og bliver det Nato´s endeligt hvis ikke Grønland bliver amerikansk?
    Så Tr udvider hans territorie, og lukker øjnene mens Putin gør det samme ...

Som Peter Schrøder sagde i en gammel DR satire:
    "Det er fandeme uhyggeligt, du !"

• Isabelle
    Isabelle Online Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 142 Emner: 34 Svar: 4.559
    #2   9. jan Det er mange væsentlige spørgsmål, Hanne, som vi nok er en del, der spekulerer over pt.

Ja. Jeg tror, at besættelsen af Ukraine bliver glemt pt. hvilket jo er til Putins fordel, og måske derfor blander han sig ikke i den lille opblæste nars ageren.

Hvis narren invaderer Grønland, og Nato ikke smider USA ud af alliancen (hvis dette er muligt), har Nato udspillet sin rolle 100%.

JA. Det er f.... uhyggeligt smiley

• Isabelle
    okt 2023

#3   9. jan Lidt sjov i alvoren:

https://www.youtube.com/shorts/8JwLGlVkyCw

• Isabelle
    okt 2023

#4   9. jan FED video med reference til den dansk/canadiske "konflikt" om Hans ø - som vi løste med whisky og snaps smiley smiley

https://www.youtube.com/watch?v=7I_n09nS6aU

• Isabelle
    okt 2023

#5   9. jan Bemærk, hvem der stiller op for UK, Anne smiley

• #6   9. jan jeg tror simpelthen ikke Nato ønsker på nogen måde at smide USA ud, slet ikke med Putin i baghaven ... igen er det uden for min fatteevne at et totalt samlet Nato - USA ikke skulle kunne tryne Putin, men det mener de tilsyneladende ikke de kan for så havde de nok været mere aggressive ifht deres krav til ham vedr. Ukraine ..
    Måske et Canada vil hjælpe, men notorisk er det jo ikke rigtig et landet der blander sig militært, hvordan de overhovedet er rustet militært aner jeg ikke ..
    Og de lille møg rige Schweiz vil med garanti heller ikke løfte en dollar for at hjælpe ..

jeg ønsker ikke asap at blive 3 år ældre, men ville ønske tiden i USA speedede op ...
    Eller at amerikanerne snart fatter at der også kommer en tid efter TR og hvor ødelagt deres land/ry kan ende med at blive ..

• Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

Følgere: 114 Emner: 1 Svar: 425
    #7   9. jan Ja nu har vi nok at gøre med at redde egen røv. Det er en følelse man sidder med.
    Men det vel meget naturligt at hvis man føler sig truet på sin eksistens så har man ikke så travlt med at kæmpe andres kampe.

Vi har haft så travlt med at kigge i mod øst at vi ikke har set at vesten sneg sig ind på os.

Men ingen havde vel forestillet sig at man kunne være så dum at begynde at bekrige de lande man faktisk er i alliance med iflg NATO medlemskab.

• Isabelle
    okt 2023

#8   9. jan Mht at tryne Putin: Hvad skulle Nato/USA have gjort? Blandet sig militært? Det havde ikke været smart i og med, at Ukraine ikke er med i Nato, og natolandene dermed ikke er forpligtet til at hjælpe.

"Men ingen havde vel forestillet sig at man kunne være så dum at begynde at bekrige de lande man faktisk er i alliance med iflg NATO medlemskab."

Nej - lige præcis. Det havde ingen vist forestillet sig. Og på det punkt nærmer jeg mig en sammenligning mellem Hitler og Trump. Begge de to var/er 99% optagede af sig selv, har/havde komplekser de forsøger/forsøgte at slippe af med ved at puste egoerne op og lade verden betale for den anerkendelse, de ikke fik som børn - for deres forkvaklede egoer.

• #9   9. jan nej Ukraine er ikke med i Nato, men det er Polen så hvis man har magt og styrke, så kunne man med det som argument vel sige "nu sætter vi Europæiske styrker i Ukraine til du, Putin trækker følehornene til dig, for vi vil ikke have dig tættere på Polen" ... ikke alle "invasioner" har jo et legitimt grundlag så hvorfor skulle Nato have det hvis altså de mener at have overhånden/styrken ...

• Isabelle
    okt 2023

#10   i dag kl. 11:21 Undskyld, Hanne - men jeg fatter simpelthen ikke meningen i #9
    Fordi Polen er medlem af Nato, sender vi styrker til Ukraine, for at få Putin til at holde sig fra - øh - Polen eller Ukraine? smiley

Det kan gerne være mig, der er lidt fatsvag smiley

• Isabelle
    okt 2023

#11   i dag kl. 12:39 "Midt i krisen skal vi prise os lykkelige for, at vi har to af denne generations mest kompetente politikere i spidsen"

skriver Politiken i dag om Frederiksen og Rasmussen. Jeg er ikke megafan af nogen af dem, men jeg må blankt erkende, at jeg ikke lige kan nævne andre danske politikere, om hvem jeg ville sige "DE kunne/kan sgu gøre det bedre!"
    Hvad siger HG - hvis HG altså siger noget om den slags smiley

• #12   i dag kl. 13:46 åh nu var det jo i går ... det jeg tror jeg tænkte var, at andre ledere rundt om har jo ikke altid legitime grunde til at invadere .. altså kunne lande i Europa/Nato, hvis de turde og var stærke nok, jo lade Nato styrker være i Ukraine selvom russerne ikke vil have dem der .. det kunne vi gøre med det argument at hvis russerne tager Ukraine så vil vi mene der kommer russere for tæt på et Nato land (Polen) og det vil vi ikke acceptere altså sender vi forebyggende Nato styrker ind i Ukraine ... men det gør vi så ikke fordi vi nok ikke er stærke nok .. specielt ikke uden et USA med ...

Kommentér på:
Verden af i dag 2 -2026

Annonce