{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Lortedag!!!! {{forumTopicSubject}}

Øv øv øv øv...
Jeg er lige blevet fyret fra mit job, og jeg er bare så gal og ked af det.. Jeg blev så gal at at tog mine ting og kørte hjem. Jeg skal ellers være der til d 1. februar fordi jeg jo har en måneds opsigelse fra d 1.

Andre der også har en lortedag??

Sku bare lige af med det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lortedag!!!!
  • #2   7. dec 2007 jeg var på et teglværk i sådan en speciel afdeling. Vi har blandt andet lavet hovedindgangen til Tivoli i København hvis du har set den. Det hele er lavet i ler.

  • #4   7. dec 2007 Team TriColour

    På fyresedlen står der pga nedgang i produktion.
    Men jeg er den der havde været der længst, så syntes lidt at det er en smule uretfærdigt. Det skal lige siges at jeg var den enest der turde åbne munden når der skulle brokkes lidt og laves lidt om. Chefen har længe været sur på mig. Han har ikke sagt ét eneste ord til mig den sidste måned. Hverken goddag eller farvel.. Hvis han havde nogle beskeder til mig sendte han nogle af mine kollegaer hen for at sige det. Jeg bliver så gal over sådan en opførsel


  • #7   7. dec 2007 Daisie L

    De er igang.. Min chef er tysker og der er mange af de danske regler han ikke kender, han gider heller ikke rigtig sætte sig ind i dem. Han glemte også lige at tillidsmanden skal være til stede. Så fagforeningen er igang.


  • #9   7. dec 2007 Jeg har fået en sygemelding fra min læge til foreløbig de næste 14 dage, for jeg kan simpelthen ikke holde ud t skulle gå dernede i halvanden måned og han opfører sig sådan. Det er faktisk meget hårdt psykisk. Selvom man spørger ham om noget så vender han sig om og går som om han slet ikke kan høre nogen der siger noget til ham.. Så jeg skal bare finde noget i en fart.
    Ud over det så er vi (kæresten og jeg) igang med at bygge vores nye drømmehus, så med et par millioner i minus på bankkontoen og mig uden job så er det jo ikke så godt


  • #11   7. dec 2007 Øv da Marlene, det er jeg ked af at høre:-(

    Og øv til dig Anne, håber du snart er færdig med det eksamens ræs..



  • #12   7. dec 2007 Har lige været ude og se på lejl. Men har ikke penge til indskuddet. Og banken vil ikke hjælpe smiley Lortedag!

    Ku godt bruge 100.000 kr. Det er alt jeg forlanger smiley


  • #13   7. dec 2007 Tillykke Marlene, det var da en god nyhed, hvilket jeg mener oprigtigt...

    Nu kan eventyret begynde for DIG - og DU skriver næste kapitel.


  • #14   7. dec 2007 Har også en rigtig lortedag idag.. Men det er nu bare små ting.. Håber det ender godt med job og sådan marlene..

    Og god tur med eksamen [ Team TriColour ] smiley


  • Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #15   7. dec 2007 øv for dig Marlene... rigtig træls... er helt sikker på at du nok skal finde noget andet... han fortjener ikke en som dig... magen til opførsel han leverer.... godt du har fået fagforeningen til at se på det...

    Nad...
    Ring til Anders Fog... jeg tror han kan hjælpe dig... Han lovede jo at gøre lidt for dem der ikke havde for meget... og nu er det snart jul... så det kunne jo være...!!!!!!!!


  • #18   7. dec 2007 Hej Carina H,

    Det gør mig ondt, jeg kondulere.

    Har du mulighed for at ligge alt eksmensarbejde til side i dag ??

    Så vil jeg råde dig til, at få bearbejdet din sorg.

    Da jeg mistede mine forældre, rev jeg en dag ud af kalenderen og var i skoven hvor jeg jeg skreg og vrælede for fulde kraft, for det gjorde så hjertens ondt og det hjalp at få afløb for mine følelser.

    Evt. kan du gå optil sygeeksame, så få en snak med din læge og bliv sygemeldt i en periode, så du kan komme i balance igen.

    Kærlige trøsende kram
    Ninna-Oline.


  • #19   7. dec 2007 Har også en lorte dag!
    og til frisør kl- 9, det var fint nok! smiley fik klippet en rigtig fed frisure...!
    MEN MEN MEN, så skulle jeg jo hjem... og var lige kørt ud fra perkeringsbåsen, da jeg kørte sammen med en anden bil... smiley TUD!!! Der er nok lavet skader for 30.000 kr... ØV ØV ØV!!!


  • #20   7. dec 2007 Skal vist under alle omstændigheder give dig din løn, når det er dem som har fyret dig.

Kommentér på:
Lortedag!!!!

Annonce