{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Lortedag! {{forumTopicSubject}}

Dagen startede egentligt fint. Skulle møde på arbejde kl 7, så stod op kl. 5 så jeg kunne nå en løbetur og et bad inden jeg skulle køre. Det gik fint, men siden er alt simpelthen gået galt!
På arbejde glemte jeg en masse aftaler og var derfor hele tiden en halv time bagud. Skulle have fri kl 15, men kl 14 syntes jeg ikke jeg kunne bidrage med noget godt længere, så afspadserede den sidste time.
Da jeg kom hjem tænkte jeg at jeg lige kunne nå en time på sofaen inden jeg skulle afsted til hundetræning. Timen blev til næsten 3 og jeg kan overhovedt ikke huske at min telefon har bibbet. Har over en halv times kørsel til træning, så det kunne jeg godt skyde en hvid pil efter.
Det værste er faktisk at jeg skulle starte på en ny træningsplads idag og havde aftalt med formanden at jeg kom idag. Kunne selvfølgelig ikke få fat i ham da jeg havde sovet over mig, da jeg kun har et fastnetsnummer til ham.

Nu er mit spørgsmål så om der er nogen der gider at lave aftensmad til mig for jeg tør ikke at tænde komfuret... det går sikkert bare galt.
Og nej jeg kan ikke bare gå i seng, for er dejligt udhvilet og kan sikkert ikke sove før sent i nat.

Aaaaaaagh!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lortedag!
Kommentér på:
Lortedag!

Annonce