{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

En hyldest til hjælpsomhed =D {{forumTopicSubject}}

Her på HG er der intriger værre end Horton Sagaen, vi huneejere falder hinanden i ryggen, mobber og hader.. (citat fra en ikke-HG-bruger)

Denne tråd er ment som en hyldest.. en hyldest til venlighed og hjælpsomhed ; )

Hvem på HG har gjort noget helt specielt for dig?

Jeg starter =D

Rikke aka Foden skal have min hyldest !
Jeg er ingen computernørd.. på ingen måde.. Og min puter var syg og dårlig..

Jeg ynker på MSN til den kære fod, og ved i hvad? HUN LAVEDE DEN !!

Jeg sad bare og pimpede baileys for en gangs skyld, og hun nørdede løs og gav mig min puter med hjem samme dag =D

Jeg æææælsker Rikke !! Hun er sød, hjælpsom, gavmild og ikke mindst smuk og dejlig =D

Hvem ææælsker du?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En hyldest til hjælpsomhed =D
  • #1   15. dec 2007 Taaaak bliver helt forlegen. Det var da så lidt, og skulle det være en anden gang! smiley

  • #2   15. dec 2007 Jeg elsker dit gode humør Nina *ss* Når jeg sur og tvær skriver til dig på msn modtager jeg starks en glad kommentar eller en sang der gør mig glad ;o)

    Du er sgu dejlig *gg*

    Og så håber jeg på at få lidt suddelade....


  • #3   15. dec 2007 Jeg sender en meget varm tanke til Marianne med Newf.
    Hvor var det dejligt at vågne op til en varm email hver morgen da Scully var alvorlig syg .

    Du er et SKØNT menneske smiley


  • #4   15. dec 2007 Rikke - Lur mig om det faktisk ikke SKULLE være en anden gang ; )
    Får jo snart nu puter =D

    *synger* duuuu er min øjesten smiley

    Tina - kom nu.. folk bliver glade for at få lidt ros =D

    Janni - og jeg ææææælsker dig =D

    Sus - Ej det lyder bare skønt ! sådan noget varmer virkelig =)


  • #5   15. dec 2007 Alle....((=:
    Inklusive diverse fejl, mangler og perfektionisme, brok og glæde, surhed og glade sind, intriger og sandheder, forståelse og smålighed og meget mere.....
    Ellers ville jeg jo ikke være bruger herinde!


  • #6   15. dec 2007 Rilou - Fordi hun har hjulpet mig meget m Watson den sidste uges tid hvor jeg har været MEGET i skole. Dagene havde ikke hængt sammen og det var gået ud over både mig og hunden hvis ikke vi havde hende til at hygge om ham en gang imellem. Tusind tak.

  • #7   15. dec 2007 Hvor er det dejligt med sådan et positivt indlæg.. Synes alt for ofte der er mundhuggeri og diverse negative indslag.

    Jeg kender ikke så mange herinde, så jeg ææælsker vist bar mig selv og min hund


  • #8   15. dec 2007 Lise - Ej en er næsten for letsluppet *GG*

    Søs - Oooh ja en hunepasser skal manhuske at sætte pris på

    Maria - Ja især Janie er jeg også glad for ! hun er min guru ; )


  • #9   15. dec 2007 Linette - ja sig selv og hunden kan man jo altid ææælske =D

  • #10   15. dec 2007 Annette B: Skal have en kæmpe tak fra mig af, fordi hun tit har lyttet til mine sorger via msn.

    Gitte f *** med de to dejlige basser: Skal have en særlig tak fordi hun valgte at tage kærligt imod Basse, min plejehund, og hun er også rigtig god til at komme med opmundrende ord.

    Jeanette *Køge: En tak fordi hun tit kommer med en sød kommentar.

    Juelsgaard: Skal have en stor tak fordi hun i sin tid henviste mig til Berthas avler, og en stor tak fordi hun altid tager sig tid til at svare ordenligt på mine mange spørgsmål.

    Malene D: Hun skal have tak fordi hun er en super skøn tøs, jeg kender hende ikke vildt godt endnu, men jeg håber det kommer. Hun er i hvert fald en rigtig dyreven, der gerne hjælper og trøster, når livet er svært.

    Marlene (33) En kæmpe tak fordi hun om nogen ved hvilken forfærdelig sorg, jeg går rundt med, når jeg snakker med hende føler jeg mig ikke helt alene i verden.

    Ja der er sgu vildt mange fantastiske mennesker herinde.


  • #11   15. dec 2007 Tanja
    for sin altid dårlige humor samt gode humør

    Charlotte H og Gitte N
    Fordi de altid er klar på sjov ..samt er villige til at komme med gode råd ..og lytter til en

    Pinky Babsen
    fordi hun stortset altid er glad og kan give en et smil på læben
    samt respektere jeg hende meget.

    Metomica
    ja hende ka jeg ikke sætte ord på
    hun er bare dejlig smiley

    Ina...min kære Admin i blondie-gruppen
    en gæv tøs ..med benene på jorden..et stille væsen der ikke siger så meget
    men når hun gør..så går det også løs

    Jeanette med Luna
    da hun altid er sjov og frisk

    René og kai
    da de altid har en eller anden skummel kommentar

    har jeg glemt nogen må de brokke sig


  • #12   15. dec 2007 (Nu er jeg liidt bange for at blive upopulær), men jeg syntes godt nok også der er mange meget nærtagende personer herinde som farer op over det mindste...Jeg er også på bil og HIFI galleri, og der er det slet ikke sådan...
    Men når det nu er sagt, så er der selvfølgelig også rigtig mange søde, og meget hjælpsomme personer herinde.


  • #13   15. dec 2007 Min hyldest går til disse Qvinder :0) Anne-Louise, Lena, Anita Æ, Ann-Sofie N, Belinda, Else, Jeanette, Gitte, Trine, Rilou, de har virkelig støtte mig meget i forløbet med min Milo og det kan jeg ikke takke nok for...så længe leve hjælpsomheden :0) Tusind tak tøsser..

  • #14   15. dec 2007 Ih dog en dejlig tråd at logge på til (på min nye pc vel og mærke *G*)

    Tusind tak alle sammen

    Jeg vil helst ikke nævne navne, da jeg har det med at glemme nogen, og det vil jeg ikke:-(

    Men I er mange, der er med til at gøre min hverdag lysere og sjovere..


  • #15   15. dec 2007 jeg ææælsker mange mennesker, men især dem jeg ser herinde med glade dyr, det er nemt at se når en hund er glad, og man skal holde sine dyr glade, i ved hvem i er og jeg æææææælsker folk der elsker hunde ligeså højt som mig og min forlovede.

  • #16   15. dec 2007 Tak Søster og Heidi, det er dejligt at vide der blir sat pris på en smiley Søster, den går jo begge veje, du siger sjældent nej til at hjælpe mig i en snæver vending, og Heidi, det er dejligt bare at snakke med en der forstår det som det er og ikke dømmer ens valg.

    Derudover vil jeg gerne sende min officielle hyldest til:

    Janie F, fordi hun er en fantastisk kvinde, der altid er klar på at snakke og støtte hvis man får brug for det.

    Nina, fordi du er et positivt menneske smiley


  • #17   15. dec 2007 Susanne fra tosa foto.... Hun er en af mine bedste veninder og hun har hjulpet mig i en periode hvor jeg ikke havde det særllig godt og humøret var helt i bumd... Hun tog mig med på en fotot opgave hvor jeg mødte de dejligste hvalpe og at andet dejligt mennesker her fra HG.... Det var lige hvad jeg havde brug for dengang og det vil jeg gerne takke hende for ........

  • #18   15. dec 2007 Gelmte at skrive at Susanne er et af de mest hjertevarme mennesker jeg har mødt og hende og Torbern er altid med på en lytter hvis man har noget på hjertet......

  • #19   15. dec 2007 Ej nu må I sq holde op.....

    Nu har jeg tudet hele formiddagen af glæde over mit lille nye barnebarn, tudet hele eftermiddagen af lykke over at kærtegne ham (og min søn og svigerdatter) og så kommer man hjem til så mange der tænker varmt om ens person.

    Nu tuder jeg altså igen..........

    Jeg elsker sq jer alle !


  • #20   15. dec 2007 Tud alt det du vil, Janie smiley Et så dejligt menneske som dig, fortjener at få det afvide ! Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har ringet til dig og været fortvivlet, hvor du har taget god tid til at trøste og støtte smiley

  • #21   15. dec 2007 Jeg kender desværre ingen af jer aktive, privat..... Men takker dem fra min grupper for gode samtaler... både med og uden indhold ;o)

  • #22   16. dec 2007 Jeg vil også gerne takke Janie.. Og ønske hende tillykke med hendes nye titel:-)))
    Janie var så sød at køre i Rema1000 og købe refleksveste til mig, som jeg idag har syet om til hundene. Og de var en gave fra Janie til mig:-)) SKØNT med så hjælpsomme mennesker.........TAK Janie:-)))


  • #23   16. dec 2007 Janie er et meget meget meget dejligt menneske, som bare altid er så hjælpsom.



Kommentér på:
En hyldest til hjælpsomhed =D

Annonce