Så bliver jeg sq nok alligevel dyrlæge {{forumTopicSubject}}
Ja jeg er temmelig glad i aften.
Jeg har fundet ud af at jeg nok får min barndomsdrøm opfyldt! Når de andre drenge ville være brandmand ville jeg være dyrlæge, og det bliver jeg sq nok nu.
Jeg er igang med mit sidste år på gymnasiet. Jeg startede direkte efter 9. klasse og det var jeg slet ikke moden nok til. Jeg kunne ikke se alvoren i undervisningen og hvilken betydning det ville have for min fremtid, så jeg slentrede gennem 1. og 2.g uden at løfte en finger. Jeg har altid haft det meget let i folkeskolen, og været vant til at det gik fint uden jeg behøvede at lave noget særligt, men den går altså ikke når man kommer på gymnasiet
Her i år er det så gået op for mig at jeg på ingen måde vil kunne opnå det høje gennemsnit der skal til for at komme ind på uddannelsen her i Danmark. Mine årskarakterer er simpelthen for lave pga. min dårlige arbejdsindsats, og da det samlede snit jo er et gennemsnittet af årskaraktererne og eksamenskarakterne ser det sort ud
Jeg gik derfor igang med at undersøge andre muligheder, og nu viser det sig at jeg har mulighed for at komme ind på studiet i Ungarn. Det kræver bare jeg består en optagelsesprøve i engelsk, kemi og biologi, og da Engelsk og Biologi er de eneste fag jeg finder spændende og de eneste fag jeg scorer de høje karakterer kunne det ikke passe bedre. Så jeg bliver sq nok dyrlæge alligevel
Så tager jeg min bachelor i Ungarn og min kandidat herhjemme.
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.804
feb 2007
Følger: 63 Følgere: 60 Hunde: 5 Emner: 25 Svar: 384
Bliver da spændende
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
Godt at følge sine drømme...vigtigt!
jul 2007
Følger: 1 Emner: 32 Svar: 745
Jeg har sq været lidt frustreret da det eneste jeg nogensinde har ville været er dyrlæge, og da det så ud til jeg ikke kunne blive det alligevel, var jeg lidt på bar bund.
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 275 Svar: 3.188
jul 2007
jul 2007
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.989
Håber at det lykkes for dig
Skal da osse lige høre.. hvis man nu er enig med dig fremover herinde,kan man så rabat når du er færdig.. GGGG
jul 2007
Tine: Tak skal du have, det skal nok blive spændende.
Men nu tager jeg mig først et velfortent sabbatår med værnepligt og rejser.
Så bliver jeg sq nok alligevel dyrlæge