{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

jeg bliver så harm !!! {{forumTopicSubject}}

jeg fatter ikke de vil være sig selv bekendt ... og det er alle over en kam jeg mener, alle der vedholdende bliver ved at stemme for så ekstremt gode forhold for sig selv .... ja pensionsalderen blev sat op, men fluks finder man en lukrativ vej ud, hvis nu en pensionsalder lavere end den for dem almene befolkning, passer dem bedre smiley smiley

http://www.avisen.dk/graadige-politikere-saa-stop-dog-jer-selv_426669.aspx


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg bliver så harm !!!
  • #2   23. jan 2017 Det er simpelthen grotesk! Og så undre man sig over politikerlede smiley I wonder why..........

  • #4   23. jan 2017 @ john .... ja det er da indtryk man får, at man i dag bliver politiker for at sikre sin fremtid, enten med gode jobs efterfølgende og derefter med en god pension ... ideologerne der er der for folket er der godt nok langt imellem ... de er så meget meig, mig, mig produkter .... ganske som Trump ... ideologien og politikken gives der gerne køb på for den personlige vindings skyld .... det er faktisk en form for landsforræderi ..

  • #6   23. jan 2017 det er faktisk grotesk at de kan sidde og bestemme løn- og pensionsforhold for dem selv .... det burde kunne være anderledes, en forhandling som på arbejdsmarkedet ..... en repræsentation af folk fra folketinget, der skal forhandle med en repræsentation for den brede befolkning ....

  • #7   24. jan 2017 jeg vil hellere have en dansk politiker end

    en trump

    men måske når det kommer til stykke

    er det måske "hip som hap"

    hvad ved jeg ;;;


    hilsen

    en ganske almindelig borger og "pænsionist"

    ps.

    MEN en ting

    stmmer ALDRIG på personer ved et valg,vreden over partiet som svigter,er lettere at fordel når partiet har mange folk opstillet,


Kommentér på:
jeg bliver så harm !!!

Annonce