{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Påkørt Dyr {{forumTopicSubject}}

Kan det virkelig passe at man ser en kat blive påkørt, standser bilen, katten er død på stedet og så vil man selvfølgelig gøre noget.

Man ringer derfor til falck..

Som sender en videre til kommunen...

Som sender en videre til Vejdirektoratet...

og nu venter jeg i kø på 27. minut hos politiet...

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Påkørt Dyr
  • #2   4. apr 2008 lad lortet ligge..... den er død

• #4   4. apr 2008 Falck vil ikke tage sig af det..

Og nu kom jeg igennem til politiet - og så mener de at jeg skal ringe til sydjyllandspolitikreds i stedet for, selvom der står at postnummeret er i østjyllandspolitikreds. Jeg orker fandme ikke mere nu. øv!

Peter R: Jeg vil sgu gerne have at der er mulighed for at forhøre sig hos politiet om min kat var fundet, død eller levende, hvis jeg savnede den. Det jeg gør betragter jeg selv som almen betænksomhed.

• #5   4. apr 2008 min storebrors ven ringede en gang til falck da de havde fundet et dyr der lå og ikke havde det så godt, og falck var mega ubehagelige. De sagde direkte til ham at de ikke ville gøre noget han skulle bare lade det ligge og lide og lad naturen gå sin gang smiley Så skældte han dem sønder og sammen så de endte med at hente det alligevel smiley

• #8   4. apr 2008 Ang. dyrlæge: Jo det kunne jeg måske - men nu er jeg kørt hjem jo, og der er alligevel 45 minutters kørsel.

Jeg slæbte den ud i rabatten og bandt en stor hvid pose på halen så hvis der er nogen der er ude og lede efter den, er den nem at se.

• #10   4. apr 2008 Desuden har jeg skrevet en mail til ham jeg snakkede ved hos politiet, med vedhæftelse af deres hjemmeside, så han kunne se at det er DEM der har lavet en fejl med telefonnummeret derpå, og det ikke var mig der ringede forkert. - han var SÅ ubehøvlet smiley og det var sgutte for at skændes at jeg ringede derind jo.

Sket er sket - øv altså!

• #12   4. apr 2008 Da jeg fandt en død kat der var blevet påkørt, fik jeg bare afvide om jeg kunne se om den var øremærket og hvis den ikke var det, så måtte jeg jo smide den i en skraldespand for der kom ikke nogen hvis dyret ikke var mærket.

• #13   4. apr 2008 mose konen... sår´n er det jo.... det er noget andet med en hund... det er jo en del af familien....

• #15   4. apr 2008 he he .... ikke i min verden.... undskyld.. men katte siger mig nada..

• #17   4. apr 2008 Peter: Forhelved siger jeg bare... er mundlam... magen til mangel på empati skal man da lede længe efter!! Katten betyder ikke noget for dig... så skal man da i hvert fald ikke anerkende at den betyder ligeså meget for andre som en hund for dig. *læs ironi* Forhelved da!

Men Falck skal tage sig af dette....

Og ja, ingen vi kan diskutere hvor ansvarligt det er at lade katte løbe rundt som det passer dem! Må de jo ikke ifølge loven! Er bare blevet almindeligt... Er jo også et chok og, normale mennesker får, skyld følelser...

• #18   4. apr 2008 A;H: Hov, sorry, kom til at skrive det samme som dig... læste ikke dit svar fordi jeg bev mindre ophidset... hehe.

• #19   4. apr 2008 En kat er også en del af nogens familie.

Men folk må også snart lærer at mærke deres dyr.

• #21   4. apr 2008 Enig Anne-Louise

• #22   4. apr 2008 Jeg sys du har gjort det helt rigtige.
    Jeg sad selv i 2 timer på en kirkegård kl lort en lørdag nat med en veninde og en såret kat vi havde fundet før falck kom.
    Man hjælper jo andre mennesker med at prøve at få deres på kørte dyr videre i systemet. Jeg ville da selv blive mere glad for at nogen ringede og sagde at min kat var i live eller hvad den nu var hvis hun forsvandt.
    Det lyder godt at du har gjort noget så den er nemmere at se hvis ejeren kommer forbi når nu falck ikke gør en skid...

Kommentér på:
Påkørt Dyr

Annonce