{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Utilfreds bruger {{forumTopicSubject}}

Ja, det er så mig.. Synes på det sidste HG er blevet ubehagelig at være på.. Mange folk snakker ikke pænt til hinanden, mange svarer næsvist når man spørg om noget og man kan ikke få et fornuftigt svar ud af en HA'er...
Det er faktisk nået til det punkt hvor jeg overvejer at slette min bruger herinde... Desværre, for der er jo oss mange søde folk.. Kan bare slet ikk finde dem for tiden..

Skulle bare lige af med mit sure opstød...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utilfreds bruger
  • #1   27. jun 2008 Ja jeg har også haft det sådan på det sidste... men igen de skal ikke vinde over en vel... hehe smiley

• #2   27. jun 2008 Gider jeg da heller ikk, men jeg synes bare det er ved at være tit man ser det.. Alt for tit.. Og det synes jeg ikk er noget ved at læse igennem... Eller i det hele taget bare støde på hver gang man er her inde...

• #3   27. jun 2008 Nej men jeg tro ikke du kan forvente der bliver strammet op på det...

• #4   27. jun 2008 Er bare lidt træt af at der er sket så store forandringer på den korte tid jeg har været bruger.. Det er en helt anden side nu...

• #5   27. jun 2008 Synes den har været bedre.. Er nu oss ret harm lige nu over at man ikk kan få et ordentligt og brugbart svar ud af en HA'er...

• #6   27. jun 2008 Jeg synes at tonen har været værre først på året og i det tidlige forår. Nu synes jeg at de fleste er nogen lunde ordentlige - selvfølgelig er der altid nogen, der skal provokere, men det er vel bare at ignore og hvis man er tyndhudet, så måske holde sig væk et par dage .... Bare en idé.

Men men men - selvfølgelig skal alle tale ordentligt til hinanden - vi behøver jo ikke være enige om alt og at afslutte en debat med, at vi kan blive enige om, at vi ikke er enige - det er vel også en form for enighed SS

• #7   27. jun 2008 ja jeg synes godt folk kunne holde "kammertonen" eller hvad det nu hedder hehe smiley og undskyld mig men synes der er ret mange snobbede hundeejere herinde som føler sig hævet over andre... bare mig måske hehe smiley ha en fortsat god aften smiley

• #8   27. jun 2008 jeg havde overvejet det samme herinde for oprettede 2 forskellige indlæg herinde og fik hver gang en spand l*** i hovedet hver gang og fik også den smidt i hovedet at folk bare sagde deres mening og at hvis tonen havde været for grov så var de jo blevet frosset eller slettet....hmmm ja og det er da også helt i orden men der findes måder at sige sin mening på og hjemme hos os er det i hvert fald ikke på den måde. men jeg bliver nu alligevel og ignorerer de sure opstød og bliver herinde for mine hundes og hyggens skyld for kan jo se at jeg ikke er den eneste der ikke bryder mig om tonen herinde og så snakker jeg bare med jer andre som er lidt positive :)))))

• #9   27. jun 2008 Jeg er helt enig, synes der er nogle som blandet sig i ting ikke er nødvendigt. Og laver en ekstrem dårlig stemning herinde. Man skal virkelig tænke over det man skriver og alligevel kan man risikere at blive jordet...
    Skulle måske lave en gruppe hvor kun positive brugere kunne skrive og komme med deres gode råd.

• #10   27. jun 2008 Tak for alle jeres svar... Er da på et eler andet punkt glad for jeg ikke er den eneste der har det på den måde.. Jeg står midt i en flytning, så jeg kan slet ikke komme på igen før den 1/7, så det er måske godt nok at komme lidt væk...
    Håber i hvert fald i andre overlever så længe.. smiley

• #11   27. jun 2008 Tja jeg har så ingen problemer med at være her.. Er godt tilfreds smiley

• #12   27. jun 2008 Jeg synes da at jeg er god til at svare på det kan kan (og "må") svare på. Hmm..

• #13   27. jun 2008 Jeg holder mig bare fra de der negative tråde, og især dem med muskelhunde blander jeg mig HEEELT udenom, de er ofte selskrevne til optøjer :o)

• #14   27. jun 2008 Jeg har heller intet at klage på..

Synes er er langt imellem de personlige kommentarer efterhånden....

Til gengæld er det ikke så langt imellem mennesker, der ikke er så gode til at tackle folks uenighed. - Det giver da lidt diskussioner, men i mine øjne betyder de ikke det store.

• #16   27. jun 2008 Synes det er mere irriterende , at mange skifter navn hele tiden... og profilbillede ........( Kunne man ikke bare lade een af delene stå ).... så man ved hvem man snakker med..

I øvrigt giver jeg KPNM... ret i , at der er nogen der føler sig bedre end andre......... oftest nogen der slet ikke har grund til det.......men hva' pokker... de har vel bare behov for at kunne klappe sig selv på skulderen af og til.... *GG*

• #17   27. jun 2008 Hmmm..

Gad vide hvordan man ser, at nogen føler sig bedre end andre...?

Hvordan ser man i det hele taget, hvad folk føler?

• #18   27. jun 2008 CH, kvinde, 33 år .

Måske hvordan de taler til andre....( sommetider i en meget bedrevidende tone )

Der er såmænd nogen på HG.... der tror de ved ALT.......:O)

• #19   27. jun 2008 NITTIB, tror du, at du ved alt, siden du tror du ved, hvad andre tænker og føler ;o)))

Min pointe - ingen ved, hvad andres motiver er, når de skriver - derfor er det hen i vejret at lave formodninger om det. Man kan have en opfattelse, men at sige det er virkeligheden - der er stor forskel.

Jeg tror ikke på, at der er nogen herinde, der tror de ved alt.

• #20   27. jun 2008 Giver CH ret - og derud over tror jeg at der er en tendens til at der bliver lagt en anden mening i de skrevne ord end der er når de skrives

• #21   27. jun 2008 :O)

• #22   27. jun 2008 Må give NITTIB ret ....
    Der er nogen herinde der har en omgangstone som nemt kan misforståes...

• #23   27. jun 2008 Bliver man i den tankegang kan man argumentere, at der er nogen herinde, der der meget gerne vil misforstå ;o))))

Kommentér på:
Utilfreds bruger

Annonce