Hvad har i lavet i dag ? Hvad har i lavet i dag ?
Jep - Så klarede jeg en HEL dag uden HG ;o) ( taget fra min gruppe )
Var egentlig meningen jeg ville være stået op klokken 9 - Kæresten ringede og vækkede mig som han havde fået besked på - men jeg orkede ikke op ! Så klokken halv 1 ringer Vicky og spørger hvad jeg laver ! Jaaah - jeg SOV ! Øv altså ! Ville have været tidligt oppe og gøre hovederent ! Nå - Men mig i bad ! Ud og lufte bassen - tænke at jeg ingenting orkede - tog dog lige og vaskede kattebakken af ! Gjorde bruseren ren !( for kalk ) Vaskede tøj ! Jaaah - så kunne jeg jo ligeså godt få gjort hovederent nu jeg var i gang ! SKØNT !!! Så nu ligger jeg her og venter på manden kommer fra arbejde - bad ham tage nogle ekstra timer så jeg kunne blive færdig ! Hader når han render rundt og forstyrrer !! Så nu blitser og blanker ALT herhjemme - Neeeej hvor skønt !!! Det skulle jo give rigtig godt vejr fra i morgen så ville ikke vente - Og Sofus får adfærdterapeut (stave) i morgen - ikke at der er noget galt med ham ! Men ville bare gerne lige høre om han er tilfreds og glad - om vi aktivere ham nok osv . !
Hvad har i så lavet ?
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Hunde: 3 Emner: 775 Svar: 6.115
feb 2006
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 161 Svar: 2.609
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.313
ALTSÅ ikke grine - søndag vågnede jeg først klokken 15 ved at der var en der ringede ! Ved ikke lige hvad der sker ;o( Og den dumme hund vækker mig ikke engang - nææh nej ! Han nyder når vi kan sove længe ! hihi
feb 2006
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 161 Svar: 2.609
Roskilde festivalen ka bare bringe mit p** i kog.... eller ihvertfal deltagerne..
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 963
Fra kl. 12 til 14 sad jeg og stenede på pcen.
Kl 15 legede jeg med Joey.
Kl 16 gik vi mod hundeskoven.
Kl 20 gik vi hjem fra hundeskoven.
Dét har vi lavet. ;D
Hvad har i lavet i dag ?