451 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvad har i lavet i dag ? Hvad har i lavet i dag ?

Jep - Så klarede jeg en HEL dag uden HG ;o) ( taget fra min gruppe )

Var egentlig meningen jeg ville være stået op klokken 9 - Kæresten ringede og vækkede mig som han havde fået besked på - men jeg orkede ikke op ! Så klokken halv 1 ringer Vicky og spørger hvad jeg laver ! Jaaah - jeg SOV ! Øv altså ! Ville have været tidligt oppe og gøre hovederent ! Nå - Men mig i bad ! Ud og lufte bassen - tænke at jeg ingenting orkede - tog dog lige og vaskede kattebakken af ! Gjorde bruseren ren !( for kalk ) Vaskede tøj ! Jaaah - så kunne jeg jo ligeså godt få gjort hovederent nu jeg var i gang ! SKØNT !!! Så nu ligger jeg her og venter på manden kommer fra arbejde - bad ham tage nogle ekstra timer så jeg kunne blive færdig ! Hader når han render rundt og forstyrrer !! Så nu blitser og blanker ALT herhjemme - Neeeej hvor skønt !!! Det skulle jo give rigtig godt vejr fra i morgen så ville ikke vente - Og Sofus får adfærdterapeut (stave) i morgen - ikke at der er noget galt med ham ! Men ville bare gerne lige høre om han er tilfreds og glad - om vi aktivere ham nok osv . !

Hvad har i så lavet ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad har i lavet i dag ?
Kommentér på:
Hvad har i lavet i dag ?

Annonce