{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Skør hund , vand og fodbad ;) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg var på stranden i dag med min mor , zia og viggo .. , og har heldivis en meeeeget vandglad hund .. Vi kom ned til stranden og Hun trak mig hen til vandkanten så hun kunne gå der og soppe lidt .. smiley

Jeg går så ud på badebroen da jeg ikke vil gå igennem tang og andet klamt .. Der er så en mand som går i ved siden af badebroen og han kommer hurtigt under og svømmer ud .. Zia sprang i vandet som en anden redningshund , for ham manden var i fare .. Hehe .. Det så bare så sødt ud .. smiley

Men sådan var hun generalt når der var folk ude og bade, meget obs på dem osv.. Det er på en naturist campingplads og den tilhørende strand jeg bader på , så der er heldigvis ikke så mange mennesker ... smiley
Og ja Hun havde snor på hele tiden smiley

Men så senere da vi kom hjem , ville jeg tage et lækkert fodbad , det er sådan et fancy et hvor der er bobler og alt muligt i , dem tænder jeg så for .. Og Zia er overbevist om at det er meeeget farligt og lægger hovedet på skrå og begynder at pive og hyle .. Slukker så for boblerne .,, Og så begynder hun sq at drikke det varme vand (der var kun rent vand i )for jeg var jo klart ved at drukne .. hehe ..


Uuuh hvor man elsker de hunde .. De gør sq ens hverdag noget bedre !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skør hund , vand og fodbad ;)
Kommentér på:
Skør hund , vand og fodbad ;)

Annonce