203 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Hjælp til CV - sundhedsvæsnet Hjælp til CV - sundhedsvæsnet

Hej igen

Jeg er snart færdig med min assistent uddannelse og i den forbindelse skal jeg jo skrive nogle CV'er...
Eneste problem er at det har jeg ikke rigtig gjort før... Og jeg ved ikke hva jeg skal skrive for jeg har jo ingen erhvers erfaring jeg kan blære mig med, og jeg har hørt de alligevel ikke gider læse mere end 3 linier med ens fritid....

Så hvad skal sådan et CV så indholde? Nogen der kan hjælpe med det?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til CV - sundhedsvæsnet
  • #1   18. jul 2008 Bare skriv du er uddannet sosu ass.. Så ansætter de dig smiley
    Nemmere fag kan det ikke være at få et job indenfor smiley

• #2   18. jul 2008 Hejsa

Som Bodil også skriver, så er et CV egentlig bare en dataliste. Mener den bør indholde personlige data som navn, adresse, cpr. nr., telefonnummer, skolegang i kronologisk rækkefølge, erhvervsarbejde i kronologisk rækkefølge, frivilligt arbejde i kronologisk rækkefølge osv.
    Et andet tip er at sætte et billede ind af dig selv (som rent faktisk ligner dig). Det gør at dem der læser ansøgningen husker din ansøgning. Man er mere tilbøjelig til at huske billeder/ansigter end ord.

Selve ansøgningen er der hvor du skal fortælle om dig selv, dine interesser og hvilke tanker du gør dig om dit fremtidige arbejde.

Vh
    Tanaj

Kommentér på:
Hjælp til CV - sundhedsvæsnet

Annonce