Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Cv
  • #1   8. aug 2009 Hvad branche er du i ??

• #2   8. aug 2009 Ikke nogen egetlig .. Starter på Hg her på onsdag , og vil smader gerne ha et studie job ved siden af ..

• #3   8. aug 2009 OK.

jeg har i mit cv listet følgende punkter - de kan jo variere alt efter hvilken branche man er i:

EDB
    Jeg har jeg listet alle de programmer jeg har arbejdet med

Erhvervserfaring
    Hvilke jobs jeg har haft med årstal, hvor øverste er nuværende/sidste job.
    udfor hver job har jeg specifiseret hvad jeg har arbejdet med

Uddannelser/Kurser
    igen en liste med årstal for bestået kurser/skolegang altid med nyeste kursus først.

Sprog
    hvilke sprog kan du begå dig på og i hvilken grad

Personlige kompetencer
    Her skriver du hvordan du arbejder og hvilken type person du er. f.eks. foretrækker du at arbejde selvstændigt eller i grupper, er du åben og modtagelig for nye opgaver osv.

Kort om mig selv
    Her kan du skrive dit private jeg, hvad dine interesser er, familie, alder osv.

Referencer
    Har du nogle tidligere chefer eller lignede som kan sige god for dig så list dem her. Vær dog 100% sikker at de vil samt at du selv er sikker på hvad de ville kunne sige om dig smiley

Håber det kan bruges smiley

• #4   8. aug 2009 Mange tak .. vil jeg kiggge p smiley

• #5   8. aug 2009 Du kan også finde en skabelon til dit CV i Word.. den har jeg brugt.. den er rigtig god. Synes jeg hvertfald. smiley

• #6   8. aug 2009 Husk at du skal notere under de forskellige punkter i "omvendt" rækkefølge. F.eks. uddannelse der skriver du den nyeste først, og f.eks. folkeskolen til sidst. Der er ingen der har interesse i at vide hvad du lavede for f.eks. 10 år siden, det er det nyeste de kan forholde sig til.

Hav flere versioner af dit CV afhængig af hvad du søger inden for. Det er vigtigst at dine kompetencer stemmer overens med det du søger job inden for. Ellers kan et CV gå hen og blive temmelig langt, hvis man tager alt med, selvom det ikke er i modtagernes interesse at vide det.

Held og lykke med jobsøgningen.

Kommentér på:
Hjælp til Cv

Annonce