321 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Dumme hund:o) Dumme hund:o)

Ja, det var hun sgu idag, den dumme tøs.
Jeg var lige kommet ind af døren fra kursus, smider snor på Mojo, og så ud af døren.
Vi går over på en kæææææmpe stor græsplæne der er næsten lige ved siden af hvor vi bor, vi er der tit, så hun kender stedet.
Og langs denne plæne, der går der nogle får......får hun har set på mange gange uden problemer, derfor tænkte jeg heller ikke på at gvie hende snor på da vi gik forbi....jeg kiggede på hende, kiggede igen 10 sek. efter - og væk var hun...........jeg kunne overhovedet ikke se hende, jeg fløjtede og kaldte, mange gange.......og tænkte bare mit....åh nej, bare hun ikke finder en hanhund......og jeg kaldte videre, og de´r ude i horisonten kunne jeg se en lille prik i ful gang med at drive rundt med 10 meget skræmte får.......og så kaldte jeg igen af alle lungers kraft, og så kom hun i fuld firspring.......da hun så nåede 5-10 meter fra mig, så lagde hun sig ned, og kravlede hele vejen over til mig vildt logrende, det var bare griner...at hun var så klar over det hun havde gjort var forkert selvom jeg ikke havde skældt ud...gjorde det heller ikke, gav hende bare rem på og gik hjem, en oplevelse med min hund rigere:o)))

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumme hund:o)
Kommentér på:
Dumme hund:o)

Annonce