423 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Min elskede lille Rosie R:I:P Min elskede lille Rosie R:I:P

I dag den 8/10-2008 rejste du fra os lille Rosie.

Du var min trofaste ven igennem 12 år, og min faste støttepæl.

Pludseligt blev du syg, du viste os det ikke rigtigt, men kæmpede for være der hos mig.

I går aftes ville du bare være dig selv. Dine venner Nemo og Alladin måtte ikke komme tæt på dig. Du orkede kun at knurre lige så stille ,og overladte det til mig at fjerne dem så du kunne få ro.

Du lå oppe i min seng hele natten, og jeg kunne høre på din vejrtrækning, at selv om du sov, så var den anstrængt.

Jeg ringede kl 8.00 eftrer dyrlægen og bad ham om at komme herhjem. Du har været her hele dit liv, og skulle du herfra, så skulle det ske herjemmefra.

11.40 kom dyrlægen, og så kom afgørelsen. Du var træt og skulle sove...

11.45 slukkede vi dit livslys, jeg sad med dig, kyssede dig på panden indtil din vandring til regnbuebroen påbegyndte.

Jeg bar dig ud i dyrelægens bil, insvøbt i dit tæppe... Kyssede dig endnu en gang farvel.

Du er nu på vej op til regnbuebroen hvor du mødes med alle dine venner....
Der vil du kunne lege smertefrit rundt i det grønne græs...
Hils deroppe lille skat.... Jeg elsker dig og vil savne dig...

tak for 12 vidunderlige år....

Tak til jer der gav min skønne cockerspaniel en stemme... Hun fortjente det.....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.
  • Fjerne mini-vaskemaskine under køkkenbord. 840 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Hjælp til at samle Ikea skab og hænge lamper og andre ting op - fra kl 15,00 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min elskede lille Rosie R:I:P
  • #1   8. okt 2008 R.I.P Lille Rosie

"Lige inden man når himlen, ligger der et sted der hedder Regnbuebroen. Når et dyr dør, - ét, der har været specielt knyttet til én hernede - vil dyret stoppe ved Regnbuebroen. Der er enge og bakker hvor alle vore særlige venner kan løbe og lege sammen. Der er masser af mad, vand og solskin og vore venner har det varmt og dejligt.

Alle de dyr, der har været syge og gamle har fået deres helbred og kræfter igen, de der var sårede eller lemlæstede er hele og stærke igen, ganske som vi husker dem i vore minder om gamle dage. Dyrene er glade og tilfredse, de mangler kun en enkelt lille ting: de savner hver især én, der betød meget for dem, én, de var nødt til at forlade.

De løber alle sammen og leger sammen som en stor flok - men der kommer en dag, hvor en af dem pludselig stopper og stirrer mod horisonten. Øjnene er klare og intense og den ivrige lille krop begynder at skælve over det hele.
    Pludselig forlader den heldige flokken og flyver over det grønne græs, hurtigere og hurtigere går de små ben.

Du er blevet opdaget, og når du og din specielle ven endelig mødes igen, klynger I jer til hinanden i glædesstrålende genforening, for aldrig at skulle skilles mere. Glade kys regner ned over dit ansigt. Dine hænder kan igen kærtegne det elskede hoved og du kan endnu en gang se ind i de tillidsfulde øjne der tilhører dit kæledyr, der så længe har været forsvundet fra dit liv men aldrig fra dit hjerte.

Så kan I krydse Regnbuebroen sammen........"

Fred vær med dig

• #2   8. okt 2008 kondolerer, men ved at intet lige pt kan lidre din smerte, sorg og afmagt. Flot at du var i stand til at værne om din elskede rosie lige til det sidste. Her på jorden er der nu en stjerne mindre, men hundehimlen har fået en ny lysende stjerne. R.I.P.

• #3   8. okt 2008
    Weep not for me though I am gone
    Into that gentle night.
    Grieve if you will, but not for long
    Upon my soul's sweet flight.
    I am at peace, my soul's at rest
    There is no need for tears.
    For with your love I was so blessed
    For all those many years.
    There is no pain, I suffer not,
    The fear now all is gone.
    Put now these things out of your thoughts,
    In your memory I live on.
    Remember not my fight for breath
    Remember not the strife.
    Please do not dwell upon my death,
    But celebrate my life.

R.I.P smukke Rosie

• #4   8. okt 2008 Jeg er så ulykkelig..... så uendeligt ulykkelig.... Mit hjerte er helt knust....

Hun var der altid for mig.... ALTID ....

Undskyld...

Tak for jeres beskeder....Jeres medfølsomhed....

Jeg skal nok få dem læst.... Men orker bare ikke nu.... Det er så hårdt, så uendeligt hårdt......

• #5   8. okt 2008 Puuh... Sikke noget trist noget.. Sidder og får en klump i halsen.. Kunne slet ikke forestille mig hvordan det må være.. smiley

Føler med dig..

Trøstekram herfra..

• #6   8. okt 2008 RIP smukke rosie. smiley

• #8   8. okt 2008 Sov sødt Rosie! smiley

• #10   8. okt 2008 Min dybste medfølelse, det gør så ondt at miste en kær ven, at man ikke fatter det.........
    jeg føler med dig, men hvor var det en smuk afsked du gav din kære ven............

stor trøstekram til dig fra os.

• #12   8. okt 2008 Årh - hvor gør det mig ondt. Jeg fik helt tårer i øjnene - det er så svært at sige farvel til en rigtig god ven man har haft i mange år. Var selv igennem det i november sidste år - og jeg vil aldrig glemme ham. Han var noget helt speciel og blev 13 år.
    Lille Rosie - du har været en fantastisk ven til dit menneske og vil være elsket og savnet. Jeg håber du har haft en god rejse til regnbuebroen og at du leger sammen med dine venner nu. Må stjernerne lyse på din vej.

Mange tanker herfra

• #13   8. okt 2008 årh RIP lille rosie, jeg føler med dig Marita, det er så svært.
    Vi har også i dag måtte sige farvel til en vaps... puha, det flår hjertet ud...

• #14   8. okt 2008 Tak alle sammen...

Til jer der står i samme situation, eller har prøvet det.... Mon ikke vores skattebasser leger sammen nu på de åbne vidder...

Ja... mit hjerte er slået itu..... Jeg har nemo og alladin til at trøste.... men... tårene triller ustandseligt.....

Lone.... jeg ved det... tak... og tak for lyset....

• #15   8. okt 2008 jeg håber det marita... hun fortjener bare at have ro og glæde... jeg har grædt fra det gik op for mig i morges og til nu, loui forstår slet ingenting, stakkels buller...

• #16   9. okt 2008 R.I.P Rosie........

Ved slet ikk hvad jeg skal sige
    græder for dig marita.... føler virkelig med dig.... og ingen ord er gode nok lige nu.... men du ved hvor vi er og du ved vi altid er der....
    igår aftes så jeg op på stjernerne... sendte alle mine tanker til Rosie. lovede hende at støtte dig..... lovede hende a tiden læger alle sår..... det skal nok gå søde.... selv om det er så forbandet svært at se lige nu....
    KNUS....

• #17   9. okt 2008 RIP lille Rosie

• #18   9. okt 2008 Sov sødt lille Rosie, og sender varme tanker til din mor.

Kommentér på:
Min elskede lille Rosie R:I:P

Annonce