{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.775 visninger | Oprettet:

Toppen af ondskab.... {{forumTopicSubject}}

Her på HG kan man møde de met fantastiske mennesker... Det er rart at have venner omkring sig.

Når man immederligtid begynder at mødes med menneskerne IRL her inde, skal man være meget på vagt.

Den man tror står en nærmest, den man tror er ens bedste veniinde, som man støtter i tykt og tyndt, kan pludseligt fremstå som din værste fjende.

En fjende hvis våben er rendyrket ondskab. En fjende der ikke skyr nogle midler, for at ramme en hårdest.

Tro mig, jeg kan tale med om det. Jeg har det tæt på livet...

Hun brugte min søn.... Min søn boede ved dette menneske i ca 1½ måned. I den periode blev min søn drænet fysisk , psykisk og ikke mindst økonomiskt...

Hun brugte det, der ville gøre allere mest ondt på mig.. Mine børn....

Jeg kommer nemlige direkte fra psykiatrisk lukkede afdeling, hvor jeg lige netop i dag har besøgt min søn.

Jeg er dybt rystet og meget ulykkelig...

Jeg havde en glad ung mand på 26 år. Lidst psykist skrøbelig, men ellers fuld af kærlighed, fuld af humor, fuld af livsmod.

I dag har jeg en søn der sidder lukket inde på psykiatisk lukkede afdelning, med mistet livsmod, fuld af sorg og bedrøvelse, fuld af angst... En søn der max kan tåle besøg i ca 10 minutter, så orker han ikke mere...
En søn der ryster af frygt, koldsveder af frygt....

Jeg har en søn, der har gjort skade på sig selv, skåret sig i armene, og hvis næste tanke går på hvordan man skal få skildt en engangslighter af, så man kan få metallet fri til at skære sig noget mere, så al den vrede og frustration og ikke mindst skuffelse kan komme ud....!

Min søn må ikke en gang have en blyantspidser ved sig.... Alt bliver kontroleret. Selv min taske bliver kontroleret....

Jeg ved du sidder og læser med herude....

Du skal bare vide at jeg hader dig for det her....

Du vidste at han var psykisk svag...... Og alligevel kørte du den hele vejen....

Nu er han i sikkerhed, nu får han den hjælp han har brug for.....

Jeg tilgiver dig det aldrig...!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toppen af ondskab....
Kommentér på:
Toppen af ondskab....

Annonce