Er lidt ked af det {{forumTopicSubject}}
For min moster er død her til formiddag. Godt for hende, for lægerne kunne ikke gøre mere, og kræften havde spredt sig. Hun blev trods alt 78 år, og nåede inden at blive oldemor. Men det er sørgeligt alligevel, men mest for de efterladte, især min onkel.
Men jeg er også ked af det fordi begravelsen kan risikere at blive på lørdag. Der er vi inviteret til min fasters runde fødselsdag, og vi kan måske ikke deltage i den, fordi det kommer til at ligge samtidig om eftermiddagen. Det synes jeg jo er så synd for min faster.
Lige nu er alt ret frustreret, for Bianca kan rent faktisk gå hen og føde på lørdag, da er hun på 61. dagen. Så må jeg melde helt pas og blive hjemme ved hende. Det vil jeg også gerne, for hun har 1. prioritet. Men der vil alligevel være noget i mig som ikke vil have det godt, for jeg ville jo gerne både vise min moster den sidste ære, og fejre min faster.
Sikke en kattepine, som jeg håber på en eller anden måde bliver løst. Så der bliver spekuleret på "livet" løs lige nu.
Ville bare lige ud med det.
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 84 Svar: 1.057
Håber alt flasker sig okay for dig...
Jeg er selv ret ked af det - Min mor er syg af lungecancer med spredning - altså uhelbredeligt - Forbandede sygdom...
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 2.038
Kan godt se du er i en lidt svær situation nu..
Kan du ikke få en til at holde øje med din hund, mens du er til begravelsen? Så kan du tage hjem til hunden bagefter?
For hvis man skal vælge mellem begravelse og fødselsdag, så havde jeg helt klart valgt at vise en sidste ære og tage til begravelsen. Det vil din faster også sagtens kunne forstå!
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 2.038
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.432
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
sep 2007
Ja jeg har min mand og resten af min familie...Det der er hårdt er, at min mor er alene og jeg er den der er tættest på - men jeg vælger at være der for hendes skyld.
Jeg har det fint med at kunne foretage mig noget...bage for hende, handle ind, bade hende de dage hjemmehjælpen ikke gør det, ledsage til sygehus, sørge for at tingene kører let for hende...
Ydermere har jeg jo også mit eget liv og har selv 4 børn der også skal hjælpes igennem denne proces...
maj 2006
sep 2007
Overskuddet skal bare være der i denne situation...Jeg bearbejder det en del ved at hjælpe hende aktivt, og være hende tæt, i hendes sygdomsforløb.
Jeg er heldigvis hjemmegående, hvilket giver mig mulighed for at komme hos hende hver dag.
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.328
Det er jeg ked af at høre- det er trist at miste nogen der er tæt på
RIP Gittes moster.
Mht. lørdag, så plejer tingene at løse sig på den ene eller anden måde, det er jeg sikker på.
Bianca kan føde før lørdag, begravelsen kan ligge på en anden dag eller lørdag formiddag. Er der ikke nogen der skal skal til din fasters begravelse som også skal til fødselsdagen ? For så er der nok også stemning for at det ikke ligger på lørdag.
Mine varmeste tanker til dig.
nov 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 542
Min mor døde for 2 måneder siden i morge n, også af cancer. Kun 14 dage efter min 18 års fødselsdag.
Kan trøste dig med det sværeste i det mindste er overstået. Jeg syns hvert fald det er langt hårdere at se sin elskede mor moster eller hvem der nu er syg ligge og lide. Selvom det er hårdt når hun er væk og man savner hende. Så bliver det bedre med tiden.. Jeg syns hvert fald det sværeste var de få dage før hvor man bare gik og ventede på hun døde.
sep 2007
maj 2006
Min svigermor døde for 5 år siden og det var en lang og sejl kamp, hvor hun ønskede at dø, men "måttet" ikke for systemet. Da det endelig skete var det en lettelse for os alle, da vi vidste hvor slemt hun havde det (det var ikke kræft). Hun ville være blevet 67 i lørdags, så hun forlod os alt for tidligt,
maj 2006
Er lidt ked af det