692 visninger
|
Oprettet:
Er lidt ked og skuffet - minfødselsdag {{forumTopicSubject}}
Hej med jer
Ja jeg havde fødselsdag her i dag (tirsdag) Jeg har ikke rigtig holdt noget, da jeg skulle på arbejde. Min bror kom med morgenmad og min mor har også været her.. Alt sammen meget hyggeligt.
Jeg har så ikke hørt en lyd fra min far :o( Det er jeg godt nok lidt skuffet over.
Mine forældre er blevet skilt for et par mdr siden, så han har simpelthen glemt min fødselsdag. Før mindede mor ham jo om sådanne ting.
Er jeg bare nærtagende eller? Synes ikke det er okay at glemme det, ved da godt jeg er 27.. Men alligevel, han havde bare behøvet ringe.. Ja jeg ved ikke om det bare er mig??
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
Jeg blev ked af det de 2 gange min far glemte min fødselsdag selvom jeg jo godt ved at det aldrig er ham selv der så rent faktisk har husket det når han ringer, men at det er min stedmor der har mindet ham om det ...
Men jo jeg synes at du har lov til at være ked af det ...
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.726
Kan godt forstå du er ked...
Men stort tillykke skal du ihvertfald have fra mig :o)
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 257 Svar: 1.311
Kunne bedre forstå det hvis ikke jeg havde et forhold til min far og ikke så ham, men sådan er det ikke..
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.623
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.372
med min far ringede jeg et par dage efter og spurgte om han ikke havde glemt noget
tror nok han blev meget flov, og han har ALDRIG glemt den siden.
men jeg var ked og skuffet det må jeg indrømme, ens mor eller far må bare ikke glemme sådan noget
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.777
Han bor på Grønland og har glemt min fødselsdag mange gange.. En gang ringede han 3 mdr efter og ønskede mig et forsinket tillykke.. FLot far !
Han har skuffet mig mange gange i mit liv og har heller ikke været en særligt god far.
Men så har jeg indtil for et par år siden bedt ham om penge når jeg manglede et par gange om året.. Det var i mine øjne lidt kompensation for alle de glemte fødselsdage og sin ikke tilstedeværen !
Så jeg er vant til hvad du har oplevet.. Så jeg bliver bare positivt overrasket når han så husker den *G*
Men synes da at du skal ringe og give ham en god gang dårlig samvittighed, så kan det være at han bliver bedre til at huske næste gang
maj 2005
maj 2005
Han har slået hånden af min bror og jeg da han åbenbart har nok i sin nye kone og hendes børn.
Han har nu heller aldrig været far for os alligevel.
Har en skøn stedfar i stedet for :o)
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 108 Hunde: 3 Emner: 452 Svar: 2.852
jul 2007
Følger: 68 Følgere: 63 Hunde: 3 Emner: 5 Svar: 406
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Jeg synes du skal fortælle din far hvor ked af det du blev. Han har sikkert glemt det, men for at det ikke skal gentage sig, så synes jeg det er det bedste du kan gøre.
Jeg ved godt det kan være svært, men for din egen skyld, så synes jeg du nemmere kan komme videre ved stille og roligt fortælle ham det, så du ikke går og frygter hvad der sker til næste år.
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 257 Svar: 1.311
Jeg ved ikke helt hva jeg gør endnu, håber på han kommer i tanke om at han har glemt noget, men nu må vi se..
Er lidt ked og skuffet - minfødselsdag