{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glæder mig!
  • #1   11. maj 2009 hhhmmm jeg tror nok, at hver gang jeg lukkede munden op, så kom der hvalpesnak ud af den......:-)

• #2   11. maj 2009 Connie, ja lige præcis. Og folk blir da snart bims tror jeg... Gg.
    Men er da svært at tænke på andet ;O)

• #3   12. maj 2009 Ååååha ja, det er den hårde tid du er kommet i :o)
    Da jeg ventede på Freyja, gjorde jeg tåbelige ting som f.eks. hele tiden at flytte rundt og rede hendes nye kurv, købe nyt legetøj trods jeg havde en kæmpe stak, og blev ved med at kører i dyrebutikker for at se på halsbånd. Ja, jeg var fandme helt tosset! smiley
    Men hvor ser han lækker ud, din Sammy. Golden-Basser er nogle af de dejligste hunde, og utrolig nuttet som hvalpe. Ligner små sæler når de "splatter" ud på gulvet ;oD

• #4   12. maj 2009 Lise, Ja det lyder meget som mig pt. Griner.
    Tror jeg vil sætte mig og læse hundebøger i dag.. Og få opfrisket hukommelsen :O) Der er sikkert nogle småting man har glemt.

Hihi, takker smiley Ja han er virkeligt en charmetrold! Slet ikke til at stå for. :O)

• #6   12. maj 2009 jeg ventede jo 3 år på Fanny, men synes nu først ventetiden bliver svær, når hvalpen er født. uha det er næsten ikke til at holde ud

Kommentér på:
Glæder mig!

Annonce