{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Syg i fakta.. {{forumTopicSubject}}

Er lige kommet hjem fra vagtlæge med deklarationen bihulebetændelse. Inden jeg sku hjem ku jeg lige købe lidt ind, bar de der småting som mælk, slik og afløbsrens.. Jeg snøvler mig igennem fakta hoster, sprutter, snotter og har det bar rigtig skidt.. Fandeme så om jeg ikke har glemt mig dankort derhjemme, så har kun kontanter, hvilket er maaaaasser af de gule mønter og 100 kr.
Ved kassen sidder der en knægt med filipenser så det basker, ja han har da højst været 17. Skal så til at betale da jeg får et hosteanfald - han kigger på mig som om jeg er fyldt med byldepest, svineinfluenza og tømmermænd, og jeg får samlet mig sammen og får kastet pengene til ham, hvorefter han siger "Hav en god dag".. Helt ærlig din lille møgunge... Jeg er på dødens rand og skal ligge på min sofa med 3 kg snot i hovedet, 38,6 i temp og et mindre bjerg af snotpapir på mit bord - ligner jeg en der får en god dag??

Mumlede noget med "Ja den er god med dig", hvorefter jeg mærker at snottet er begyndt at løbe ud af min næse. Følte mig virkelig som dagens nar...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syg i fakta..
Kommentér på:
Syg i fakta..

Annonce