28. okt 2007 Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 62 Svar: 640
? om reklamation (3) {{forumTopicSubject}}
Min telefon er self. gået i stykker idag
Jeg er ejer af en HTC Diamond - sådan en med touch skærm og jeg har haft lige præcis lidt over et halvt år. Vi snakker et halvt år og et par dage.
Jeg har i alle 6 måneder haft mobilen i en lille "sok" så touchskærmen ikke bliver helt ridset og snasket i lommen. Men nu virker det lidt som om man bare har plantet en fed finger på skærmen og trykker som en gal - sådan opfører telefonen sig. Den blinker frem og tilbage mellem baggrund, skrue op og ned for lyden, kalender og noget der ligner DR1s prøvebillede. Den har aldrig været tabt og der har aldrig før været noget galt med den.
Jeg har købt den gennem 3 over nettet og har et papir hvor der står "vigtigt - gemmes i tilfælde af reklamation". Det er ikke en ordrebekræftelse - dog står der mit navn, dato for køb og hvilken mobil. Altså noget 3 sendte med telefonen da jeg fik den.
Jeg kan ikke finde min ordrebekræftelse nogen steder og har lidt på fornemmelsen den aldrig blev printet ud og nu er slettet fra mailen.
Er der nogen der ved om sådan et papir er okay når den skal indleveres til reparation?
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
men ellers så ring til dem og spørg? Eller se om ikke de har en relevant FAQ på deres hjemmeside..
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 62 Svar: 640
Jeg hopper ind forbi en 3butik her en af dagene, det kunne jo bare godt være der lige var nogen der vidste det. Eftersom det har det med at kunne være lidt kringlet når man lige pludselig har en ting der ikke virker.
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 62 Svar: 640
Jeg smutter ind og afleverer den imorgen, så håber jeg de kan opdaterer den inde i butikken. De plejer at være okay hurtige inde på strøget/østergade.
? om reklamation (3)