{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

? om reklamation (3) {{forumTopicSubject}}

Min telefon er self. gået i stykker idag smiley

Jeg er ejer af en HTC Diamond - sådan en med touch skærm og jeg har haft lige præcis lidt over et halvt år. Vi snakker et halvt år og et par dage.
Jeg har i alle 6 måneder haft mobilen i en lille "sok" så touchskærmen ikke bliver helt ridset og snasket i lommen. Men nu virker det lidt som om man bare har plantet en fed finger på skærmen og trykker som en gal - sådan opfører telefonen sig. Den blinker frem og tilbage mellem baggrund, skrue op og ned for lyden, kalender og noget der ligner DR1s prøvebillede. Den har aldrig været tabt og der har aldrig før været noget galt med den.

Jeg har købt den gennem 3 over nettet og har et papir hvor der står "vigtigt - gemmes i tilfælde af reklamation". Det er ikke en ordrebekræftelse - dog står der mit navn, dato for køb og hvilken mobil. Altså noget 3 sendte med telefonen da jeg fik den.
Jeg kan ikke finde min ordrebekræftelse nogen steder og har lidt på fornemmelsen den aldrig blev printet ud og nu er slettet fra mailen.
Er der nogen der ved om sådan et papir er okay når den skal indleveres til reparation?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ? om reklamation (3)
Kommentér på:
? om reklamation (3)

Annonce