{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

argh! (hest) {{forumTopicSubject}}

puha jeg blir lige nød til at få noget luft.

min veninde har lige ringet til mig ang hendes hest, han er en 13 års vallak og blind på det ene øje. det skete da han var føl skal lige siges.
nårh men hun har så lige flyttet ham til en stald i roskilde. der har hun så tydelig sagt til hende som bestyre stalden, at han kun kan gå med ung heste eller helt alene, da han er meget legesyg, og kommer tilskade hver 14. dag, hvis han går i flok. fordi han ikke kan se de andre heste på hans blinde side når der blir leget for fulde hammer. hun havde så en rigtig lækker fold, 100 m væk fra gården, hvor han kunne gå med en ung hingst på 1 år og hygge sig. nu får hun så vide idag at hendes hest skal på fold med 3 unge híngste og 2 vallakker. ordi der ikke er nogen der gider gå 100 m or at fodre hendes hest og den unge hingst.
min veninde forklare så at han ikke kan gå i flok, for så vil han komme tilskade hver 14 dag, og hun ikke har råd til dyrlæge så tit. hun får så at vide at det skal han og så må han bare lære at gå i flok og få de små skader han nu får.

helt ærlig hva sker der lige for hende bestyren?? puha er så hissig. hvis det ikke var fordi jeg sad 2½ km væk og ikk har nogen bil, så var jeg godt nok taget ud til den stald og givet en verbal endefuld. er der ngen der har en ide til hva jeg kan gøre ud over at støtte min veninde igennem mobilen ???

puha tak fordi i gad læse mine frustration...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  argh! (hest)
Kommentér på:
argh! (hest)

Annonce