443 visninger
|
Oprettet:
hunde eller gul og gratis?? {{forumTopicSubject}}
har efter hånden fået nok af det shit med salg af BILER/SCOOTER/SKO/FÆLGE/KJOLER/ og alt andet IKKE hunde relateret hvad er jeres mening og i så fald hvem kan man skrive til a ha om et evt rode marked annoince eller bare få dem til af slætte folk der gør det for tror sgu ik ingen a delene er noget for min hund
okt 2005
Følger: 18 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 40 Svar: 411
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 108 Svar: 616
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 2 Svar: 150
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 449
Oprettelse af annoncer i Markedet
Det er ikke tilladt at oprette kommercielle annoncer i Markedet. Alle annoncer skal være af varer man selv ejer og ikke af varer man kan skaffe.
Derudover er det ikke tilladt at oprette annoncer om at man f.eks. importerer varer, har et større eller mindre lager af varer. eller på nogen måde konkurrerer med kommercielle forhandlere.
nov 2005
Følger: 32 Følgere: 29 Hunde: 4 Emner: 96 Svar: 2.111
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 24 Svar: 638
Det kan da umuligt være stødende for nogen at de sætter en annonce op med fælge eller kjoler til sag!
Derimod er det da træls at se når folk lægger negative kommentarerer ved annoncerne ! Det er ikke tilladt og rent etisk er det da ikke særlig pænt gjort når man negør andre i en meget grim tone, fordi de har sat en genstand til salg!
Jeg synes selv det er rart - sidder og overvejer stærkt om jeg skal gøre et kup derinde pt!
hunde eller gul og gratis??