3.338 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 38 Svar

Søger erfaringer med Alli-slankepillen Søger erfaringer med Alli-slankepillen

Er der nogle der har erfaringer/resultater af nogen art at fortælle om ?
Og jeg henvender mig absolut kun til personer med et BMI på over 30, da det jo er målgruppen.
Dvs piger på 17 år med et BMI på 21 , ønsker jeg ikke at høre resultater fra ( Undskyld at jeg lyder bitchy, men gider bare ikke at tråden bliver sådan en plat en som de andre tråde herinde om emnet)

Og jeg ønsker heller ikke at høre om at "Det er noget pjat, spis regelmæssigt og sundt istedet - For det er ikke det jeg søger at høre/leder efter i denne tråd smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger erfaringer med Alli-slankepillen
  • #1   23. aug 2009 hvad vil du vide smiley jeg er begyndt på dem

• #2   23. aug 2009 men du BLIVER nød til at spise sundt ved siden af for vis du spiser fedt indholdigt mad så for du ondt i maven og meget tynd mave samt du kan risikere ikke at holde dig

• #3   23. aug 2009 Kristian - Tak smiley

- Hvor lang tid har du været igang med dem ?
    - Registrerer du nogen nedgang i vægt ?
    - Har du nogen ubehagelige bi-virkninger ?

• #4   23. aug 2009 Det er ikke min egen erfarring så ved ikke om du kan bruge det til noget.
    Men min veninde vejer 82kg og er 162cm Høj, ved ikke hvad hendes BMI er men du kan regne ud at hun er overvægtig.

Og hun tog Alli piller i idt over 3 måneder og tabte sig ikke rigtig af det ( højest 1 - 2 kg ) men hendes far som hun tog dem med tabte 10kg. Så tror det er meget meget individuelt, med stofskifte osv osv.

• #5   23. aug 2009 Ja det ved jeg godt. Skal igang med et seriøst vægttab, inden en Operation så jeg er samtidig på sund kost ! smiley

• #6   23. aug 2009 Christine -
    Spiste hun samtidigt sund kost ?

• #7   23. aug 2009 Ja det gjorde hun, altså ikke sådan at hun lagde kostvanerne fuldstændigt om til vægttab som en slankekur. Men hun spiste frugt og grønt og mindre potioner osv.

Skal siges at der ikke er nogle slankepiller der har hjulpet og hun har prøvet mange også therma Power ( staves )

• #8   23. aug 2009 1. jeg har været igang i lidt over en månede

2. ja jeg har registret stor nedgang i vægt det ally gør er at opløse det fedt som sidder på dine tarme derved for du det med ud når du på toillettet i stedet for at kroppen optager det (dette giver så også oliet indhold som er lidt ulækkert og man skal være ops på at spiser man noget med stort fedt indhold så kan man komme til at lave noget ufrivilligt i bukserne )

DET HAR INTET MED FORSKELLIGT STOFSKIFTET AT GØRER
    man skal ikke forvente at pillerne bare for dig til at tabe man skal stadig motionere for ellers forbrænder man ikke noget det jo klart og

3. nej jeg har ingen bivirkninger jeg træner og spiser sundt og så klarer kroppen resten det mere vis du ikke følger planen at problemer kan opstå

• #9   23. aug 2009 vær ops på at vis du skal have en operation skal du lige kontakte din læge og have hans godkendelse da det er nogen stærke piller som kan give komplitationer med narkose osv

• #10   23. aug 2009 Christine & Terroristen Avalee *

Therma power er ulovlige smiley

• #11   23. aug 2009 Ja tak til en bedre hundelov:
    Det ved jeg udemærket godt. Og?

• #12   23. aug 2009 Hvad koster det ca om måneden at bruge den pille, og hvor køber man den henne? :O)

• #13   23. aug 2009 Hvad sker der hvis man så drikker alkohol?

• #14   23. aug 2009 du for dårlig mave vis du drikker alkohol samt tager dem

de koster 367 kr for en pakke der rækker til 28 dage

MAN SKAL STADIG ÆNDRE SPISEVANE OG TRÆNE det IKKE nok bare og tage dem og så forvente vægt tab som der mange der fejlagtigt tror

• #15   23. aug 2009 Kristian H:

Det skal man jo med alt slanke middel, tror jeg da også de fleste der er seriøse gør..

• #16   23. aug 2009 det tror jeg så ikke der er mange der gør

vis du går 3 km hver dag så din krop van til det .... det vil sige at vis du så tager et slanke middel så det ikke noge at du bliver ved at gå 3 km og ændre madvane

der bliver du nød til at ændre madvane og så sætte din gåtur op til 6 km så din krop prøver noget nyt og bliver presset

det simpelt logik men der så mange (især unge piger) der ikke gør de ting og ikke sætte sig ind i dem de forventer bare de taber sig forde de lige tager et vetamin tilskud og så sulter sig selv forde de vil ned i en størrelse 0

jeg smutter i seng nu men STINE P du velkommen til at skrive en pm vis der noget du i tvil om

• #17   23. aug 2009 Argh... Det er vist ikke noget for mig så smiley

Jeg lægger min kost og skal til at motionere fra i morgen. Skal tabe mig 25 kg inden august 2010, og har før tabt mig 12 kg ved at spise sundt og motionere, men denne gang har jeg IKKE tid til at motionere 3 timer og dagen hvor jeg deriblandt løbte 14 km til sidst hver dag.. så det må gå lidt langsommere denne gang, men tror ikke pillen er holdbar til mig..

• #18   23. aug 2009 Ikke egen erfaring, men et familie medlem.. Og vi har snakket og læst en del om den..

De store bivirkninger, udebliver hvis man holder sig til at spise sundt.. Det er ikke en mirakelkur, men se den som en antabus:
    Drikker man på antabus bliver man dårlig..
    Spiser man usundt på Alli pillen, får man bivirkninger..

• #19   23. aug 2009 Kristian H -
    Mange tak for dine udførlige beskrivelse af dine erfaringer !!! Det kan jeg bruge til rigtigt meget smiley
    Jeg ringer til min læge imorgen inden jeg farer op og køber dem .

Også tak til jer andre for jeres input ! smiley

M & R -
    Tak for den indgangsvinkel og sammenligning med antabus. Det simplificerer det lidt smiley

• #20   23. aug 2009 Jeg har prøvet dem da de hed Xenical........ Jeg endte med at "leve i en boble" og da jeg til sidst ikke anede, hvordan jeg var kommet til hundetræning og hvem jeg stod og talte med, fik jeg besked om at stoppe OMGÅENDE!! Så jeg kan IKKE anbefale dem, selvom jeg OGSÅ kunne trænge til dem. Men jeg tør simpelthen ikke..

• #21   23. aug 2009 Mette -
    Er det dem man får på recept og som koster noget med 800 kr ?
    Min veninde tog sådan nogen på et tidspunkt, men hun var nu meget glad for dem...
    Men ville da i hvert fald også stoppe hvis jeg oplevede det samme som dig ! ...

Jeg skal tabe mig et antal kg på et antal uger så det er kortvarigt jeg evt skulle bruge Alli'erne

• #22   23. aug 2009 Stine P:

Det med prisen ved jeg ikke........ Men Alli hed Xenical før i tiden:-)

• #23   23. aug 2009 Jeg er på dem, og har tabt 2kilo på en uge. men jeg er også 160 høj og har en bmi på over 40 så ja jeg havde brug for dem ! men Stine P nu lyder det jo ikke som om du virkelig har brug for dem og det gøre mig virkelig ked fordi at mange som gerne vil have dem og er meget mere overvægtige, når ikke at købe dem fordi at der er så mange tynde mennesker så bare køber dem for at tabe sig lidt mere! fx. jeg nået ikke at købe sidst og blev super ked da jeg jo ligesom mangler hjælp og lægerne ikke vil hjælpe mig ! så jeg bliver faktisk Sur når tynde folk eller normal vægtige som dig vil have dem fordi det gør at der er en mindre som virkelig har brug for det som nu ikke kan få dem!! men ja jeg er på dem og har oplevet bivirkeninger og det er ikke sjovt smiley så nu hvor du abselut skulle have dem så husk at spise sundt og dyrke motion så for du gode resultater !

• #24   23. aug 2009 Iben - Tak for info smiley

Cath - Hehe, god idé med gardiner smiley ... Gad også godt at ha' en Wii fit, men budgettet siger desværre nej.

Malene med verdens -
    Jeg ved ikke rigtigt hvor du har det fra at jeg er normalvægtig men min BMI er ABSOLUT over det anbefalede 30 smiley

• #25   23. aug 2009 Malene -
    Det er da ikke tynde menneskers skyld at du ikke har fået købt en ny pakke Alli' !?

• #27   23. aug 2009 Cath:

Du har ret:

Orlistat er tilgængelig med en recept under maerket Xenical, og i en udgave med nedsat styrke i håndkøb kaldet Alli. Andre mærke eller generiske formuleringer kan også være tilgængelige. Henvend dig dit apotek med andre spørgmål om Alli.

•Xenical 120 mg - mørkeblå, hårde gelatinekapsler
    •Alli 60 mg - medium-blå, hårde gelatinekapsler

Jeg tør bare IKKE prøve igen. Jeg blev faktisk bange sidst..... ANER den dag idag ikke, hvordan jeg er kommet hjem i bilen fra Herlev til Solrød......

• #28   23. aug 2009 Gizmo -
    Jo men hvis man så hár årsagen og kender sig selv ud og ind, så er der vel ikke noget galt i at undersøge hvilke hjælpemidler man kan bruge i sin kamp mod overvægten smiley

IOvervægt og overspisning som er tilfældet hos mig er jo kun et symptom på at der er noget galt et andet sted.
    Men fordi at jeg godt ved hvorfor jeg er overvægtig, er det jo stadig en krig at skulle tabe mig ! (Ikke for at lyde bitchy) .. Og jeg har aldrig været tilhænger af slankekure, men derimod kostomlægninger.

• #29   23. aug 2009 Mette -
    Nej hvor skummelt :-S :-S ... Kan godt forstå at du blev bange ! Hvad sagde din læge til episoden ?

• #31   23. aug 2009 Stine:

Min læge (som også er min far) sagde at jeg skulle stoppe omgående og aldrig tage dem mere.....:-)

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 881
    #32   24. aug 2009 Hvis du læser brugsforvirringen, finder du ud af, at de er unødvendige, hvis du alligevel spiser en sund kost.

"Hvis du springer et måltid over eller du spiser et måltid, der ikke indeholder fedt, så spring din Alli dosis over for dette måltid."

Så hvis du spiser fint og sundt, så behøver du ikke udgiften til pillerne.

Kost og motion er nøgleord her - Alli er unødvendigt og ikke en nødløsning ;O)

• #33   24. aug 2009 Bipi -
    Tak for oplysningen ! smiley

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 881
    #34   24. aug 2009 Jamen, det var da så lidt.

• #35   24. aug 2009 jeg begyndte her for 14 dage siden med alli og therma power . spiser normalt og har indtil videre tabt mig 4 kilo

• #36   24. aug 2009 Jeg fik nogle af min læge der hedder regenon retard.. Og de hjælper!!! De mindsker appetiten, og jeg tabte mig 4 kg den første uge og 3 den anden... (stoppede desværre derefter, da jeg er en skovl til at huske piller)..
    De kan dog have nogle grimme bivirkninger, men jeg mærkede dem ikke...

De virker i hvert fald Stine.. smiley

• #37   24. aug 2009 Andrea - Det var da noget af en cocktail smiley smiley

Maria - Ok, det lyder meget interessant ! ..
    Hvad er det for nogle bivirkninger der skulle være ?

• #38   24. aug 2009 Regenon retard har jeg også prøvet. Bivirkningerne kan være ret voldsomme - hjerteproblemer, psykisk sygdom og andet. Jeg tabte 5 kg ret hurtigt, men kroppen vænner sig til dem, og så stopper vægttabet. Man må også kun bruge dem i tre måneder ad gangen.

• #39   24. aug 2009 Stine p . Ja der maatte noget drastisk til nu her efter fodslen.

• Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 3
    #40   12. feb 2013 Slankepillen Phen375 - http://track.moreniche.com/hit.php?w=168081&s=157&a=12469 Jeg modtog min bestilling til tiden og pillerne virker rigtig godt.

Kommentér på:
Søger erfaringer med Alli-slankepillen

Annonce