{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
299 visninger | Oprettet:

har brug for hjælp {{forumTopicSubject}}

hej allesammen har skrevet om det her før jeg har et kæmpe problev med min hund nevada hun gør helt vildt når hun ser andre hunde det er ikke fordi hun er sur hun er meget glad og vil meget gerne hilse på dem hun folk vil ikke have hun hilser på deres hunde fordi hun gør men hun lore med halen når hun gøer og jeg synes det er så syndt for hende at hun ikke kan hilse og lege med andre hunde og det er heller ikke så sjovt at høre på spørgsmålet er bare hvad jeg skal gøre har prøvet rigtig mange ting men det hjælper bare ikke jeg fik af vide af en gammel dame at jeg skulle kontakte en hunde psycohlog men det ved jeg ikke rigtig om det ville hjelpe er der nogle der har nogen gode ideer eller har aferinger med de der hunde psycohlog på for hånd mange tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har brug for hjælp
  • #1   7. sep 2009 Har du prøvet at aflede hendes opmærksomhed med en lækker guf eller legetøj?

    Skulle du vælge at få hjælp af en proff. Så skal du vogte dig for folk der kalder sig hundepsykologer. Der er pt. kun en hundepsyklog og det er Lone Greva, grunden til at hun kan kalde sig dette er at hun både er uddannet menneske-psykolog og adfærdsbehandler. Jeg skirver det bare fordi at folk der kalder sig hundepsykologer ofte er nogle klamphuggere.

    Jeg kan anbefale etologiske institut.


  • #2   7. sep 2009 ja jeg har altid en bold med som der er en snor i men det hjelper ikke og guffer har jeg også altid med og det hjelper heller ikke så ved snart ikke hvad jeg skal gøre folk råber også nogle gange efter mig det er sgu ikke sjovt længere

Kommentér på:
har brug for hjælp

Annonce