{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Skønt at have hund! {{forumTopicSubject}}

Nej hvor er man bare glad som hundeejer når ens hund virkelig møjer sig! Det lykkedes så vores lille "Prinsesse! idag at blive SÅ klam! Seriøst hvad skal man tænke om sin lille dejlige hund når den først spiser en ordentlig kattelort den fandt i haven, for derefter at gå til fadet da min kæreste tissede!

Spiste lort og drak tis! En virkelig skøn Prinsesse *LOL* jeg var SÅ stolt! :O)

Nogen der kender fornemmelsen???? *GG*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skønt at have hund!
  • #1   11. mar 2006 Ah men det lyder skønt! *GG*

    Sasha har bare været en dejlig lille prinsesse ind til videre! Og føj hvor er det bare klamt at skulle have hende med ud i bilen bagefter! HUn prustede og det lugtede SÅ HÅRDT af kattebakke! FØJ! *GG*


  • #2   11. mar 2006 Føj føj føj

    Tror Sasha leder efter blød mad! Hvalpe er jo søde! Hun har ingen fortænder i undermunden pt. de er alle faldet ud, og i overmunden er der 3 tilbage! :O) hun skulle nok have noget der var nemt at få ned!


  • #4   11. mar 2006 Sasha kan lige få forpoterne op på kummekanten og så stikker hun hovedet ind under strålen! Hun slikker det i sig, og min kæreste kan jo ikke rigtig svinge svaberen ud til siden, så tisser han jo på gulvet :O) *GGGG*

    Det er bare SÅ ulækkert!


  • #5   11. mar 2006 Nå nu skal hunden lige luftes og så skal vi sove! Sasha skal til sin første træning i morgen! weee vi glæder os!

Kommentér på:
Skønt at have hund!

Annonce