{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Skønt at have grand danois ;O)) {{forumTopicSubject}}

Hvor er det bare dejligt at have grand danois i huset..

Nærmere til roligere hvalp skal man lede længe efter, hun er sgu så nem, ligger bare her foran brændovnen, det er bare det bedste en grande kan foretage sig,

Hun er nu 5 mdr. og ENDELIG i nat sov hun igennem.. LOL...

Det skal dog lige siges at hun nogle gange godt kan få et flip og spæne rundt i hele huset, og så er det bare at passe på at man ikke står i vejen..hahahah:)

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg andet end at sige at jeg er en lykkelig hundeejer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skønt at have grand danois ;O))
  • NONAME
    NONAME Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 7 Følgere: 5 Svar: 84
    #1   4. jan 2012 Jamen det er bare skønt når man finder sig en race der bare passer super godt ind i ens liv smiley

  • #2   4. jan 2012 GD'er er virkelig dejlige hunde =)

  • #3   4. jan 2012 De er nemlig rigtig skønne. Vores på 6 mdr er af samme milde sind... ret doven indenfor og en krudtugle udenfor.


  • #4   4. jan 2012 Vores GD Hektor var også bare noget af det nemmeste jeg nogen sinde har oplevet !
    Han sov også bare hele tiden, dag og nat.
    Kun de 1. par nætter sov han ikke igennem.

    Dejlig dejlig race smiley


  • #5   4. jan 2012 Jeg kan tilslutte mig.
    Aldrig har jeg oplevet så nem en hvalp. det helt rigtige valg for os. Hun er legesyg og glad, men samtidig en "putter" uden lige.
    Hun er nem at opdrage og har så meget personlighed.
    Eneste minus for os har været, at hun muligvis lider af foderallergi og jeg har derfor ikke kunnet give hende den anbefalede foder til GD hvalp, men i stedet allgergi foder, så jeg er nervøs for om det på sigt for betydning for hendes knogler og led.

    Tillykke med din GD:-)


  • #6   4. jan 2012 Øv øv Anja - men håber det lykkedes at finde det rigtige foder til hende:)

  • #8   4. jan 2012 Hehe Camilla C....Ja, det kaldes vidst råhygge..

    Min smider ofte lige bagpartien på sofaen, og så vil hun gerne nusses...

    Ingen hunde i sofaen, men gælder 1 stk GD numse ???





  • #9   4. jan 2012 Hey Camilla, vidste ikke du er herinde smiley

    Kan du så lige se at få oprettet dine 2 smukke drenge smiley


  • #11   5. jan 2012 #godt nytår#
    Tak:-) Hvis det er allergi er den ikke så slem. Hun er helt velfungerende på alle områder, hvis bare ikke hun får for meget forskelligt. Vi er i gang med at undersøge hvad hun mon ikke kan tåle.
    Det er kun, at jeg ikke har kunne bruge det mad jeg fik anbefalede, jeg er bekymret for.
    Her må man ikke ligge i sofaen, for der ligger kattene:-( Men lige nu, hvor far ikke er hjemme, ligger hun i gæstesengen SAMMEN med en af kattene;-)


Kommentér på:
Skønt at have grand danois ;O))

Annonce