{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Skønt at have hund! {{forumTopicSubject}}

Ja det er bare lækkert at have hund!
Især når den lille vaps roder i ens skraldespand, vælter en vasketøjskurv og tisser på gulvet..
Desværre er Flora kommet over sin hvalpefase, så dén slags spilopper ser vi ikke mere til. Men det holder hende ikke tilbage! hun er stadig fuld af spilopper!;-)

Men det er i sandhed skønt at have hund når man ligger syg i sin seng, med en langbenet vuf under dynen som varmedunk.

Ville bare lige dele dette glædelige øjeblik med jer! Husk at klø jeres vuf bag øret og fortæl den at i elsker den!:D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skønt at have hund!
  • #1   23. aug 2011 Lige nu er jeg knap så glad for min køter!

    Har lige støvsuger og vasket gulv i heeele huset og så vader Chopper ind med sorte poter og når både stuen, gangen og køkkenet inden jeg ser han er inde! GRRRR


  • #2   23. aug 2011 Jamen det er da skønt at have hund!

    Når jeg er syg lister hunden ned på mit værelse, puffer til mig med snuden, hopper forsigtigt op i sengen og låner et lille beskedent hjørne.. Efter 10 minutter fylder hun hele sengen og snorker så højt så hun blir helt belastende smiley Så må man trække lidt på smilebåndet ;D

    Og hun får mange klø bag øret hver evig eneste dag smiley


  • #3   23. aug 2011 Der er bare ikke noget bedre, end at have en vapser - også på trods af unoder smiley

Kommentér på:
Skønt at have hund!

Annonce