{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

Ødelagt hår {{forumTopicSubject}}

Jeg var så dum at lavet krøller i mit hår i sommers og nøøøj hvor jeg da fortryder det nu! Det føles som om at jeg har tabt halvdelen af mit hår så nu er jeg bare endnu mere tyndhåret end jeg var i forvejen :O(

Sidder nu med noget hår der er fuldstændigt ødelagt, det føles som en bunke hø på trods af alverdens pleje osv..

Kom så til at tænke på om der er nogle vitaminer man kan tage for at hjælpe ens hår med at blive bare en smule sundt igen? :O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ødelagt hår
  • #1   30. okt 2009 Følger lige med... Har samme problem, efter jeg fik mit permanentet for et halvt år siden

• #2   30. okt 2009 samme problem her.

• #3   30. okt 2009 Altså jeg købte en "olie" da mit hår var skadet af vind, saltvand og sol - det hjalp rigtig meget ! Det kan købes hos frisøere osv.
    Det bedste råd er at snakke med en uddannet - de ved præcist hvad problemet er og hvor der skal sættes ind.

For sundt hår resten af livet... Ja - Varieret kost, massere af frugt og grønt og vitaminer - C og D tror jeg -

Ellers er der Sillca - det skulle hjælpe - men først når det nye hår vokser ud så det er også en langtids løsning.
    http://www.matas.dk/sundhed+velvaere/kosttilskud/oevrige/matas+silica+plus+120+tabl+.aspx?CategoryId=143&ProductId=2720

(har prøvet det og det virker hvis man er vedilgeholdende og har tålmodighed)

Good luck !

• #4   30. okt 2009 Altså b vitamin skulle jo være godt imod hår og negle. Det skulle gøre begge dele stærkere. Men om det virker på det her, det ved jeg ikke smiley

• #5   30. okt 2009 B-vitamin er gode for hår og negle, men i begyndelsen af behandlingen vil du nok opleve øget tendens til bumser!!!! - det holder op igen.

Men en rigtig god hårkur, der sidder længe i og så kan hårfarvning hos frisøren også få håret til at se mere glat og skinnede ud. Evt. klippe håret kort, så det nye hår, der vokser ud ses bedre smiley

• #6   30. okt 2009 Ja B-vitaminer er godt, evt. den der hedder medobiotin skulle være rigtig god.
    Derudover ville jeg bruge en hårkur der hedder Aussie 3 minute miracle reconstructor nogle gange i ugen. Den er simpelthen fantastisk til tørt hår. Kan købes i Matas.
    Håber du får løst dit problem:-)

• #7   30. okt 2009 Det var B - Vitaminer - Sorry smiley heh

• #8   30. okt 2009 tag et æg, pisk det og smør det ind i hårret. Tag en plastikpose over håret og lad det sidde en times tid inden du vasker det grundigt.
    Hvis du har laaangt hår-skal du nok bruge 2 æg.
    Proteinet i ægget gir hårret glans og gør det blødt.

• #9   30. okt 2009 du smørre dit hår ind i oliven olie ca fem spiseske fulde, det skal sidde i håret mindst 3 timer hvor det er pakket ind i plastik pose bade hætte eller anden form for beskyttelse, derefter skyller du godt igennem med rent vand, ikke shampoo... så lader du det luft tørre og hvis dit hår stadig er tørt og kedeligt kan man fortsætte behandlingen dog uden de tre timers virketid. jeg har selv lang hår (midt på ryggen) det kruser tit og er ulideligt tørt i spidserne, jeg bruger denne kur ca en gang måndeligt, og har kun positivt at tilføje... kvinder i arabiske lande bruger også denne metode har jeg ladet mig fortælle!!! og det er ret billigt!!!!
    håber du vil prøve dette.......

• #10   30. okt 2009 jeg er en asiatisk pige med langt hår (til buksekanten) og bruger ofte denne metode med olivenolie. Jeg plejer at putte olivenolie i hele håret, og slutter med at massagere hovedbunden, for at sætte blodcirkulationen igang. herefter binder jeg det i en fletning, og vasker det først ud dagen efter. men jeg vil dog tilføje at jeg først skyller det nogenlunde ud og så vasker det med shampoo og balsam lige efter. (dette skal gøres grundigt daa det ellers vil virke uvasket), efterfølgende vil man kunne mærke at håret er blevet "glattere".
    jeg bliver ofte spurgt om hvad jeg gør ved mit hår og så er det dette råd jeg kan give. Jeg får komlimenter næsten hver dag fra vidt fremmede mennesker, uden pis

• #11   30. okt 2009 *Ggg* - Ja jeg er altså ikke asiat, men google er et hit, så stjal det derfra;oD

Kommentér på:
Ødelagt hår

Annonce