Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ødelagt hår
  • #1   5. nov 2010 du skal bruge hårkur hvergang du går i bad, INGEN føntørring eller glattejern, det ville sikkert hjælpe og få klippet dine spidser og ellers så børst det forsigtigt og spørg en frisør efter en god kur og shampoo:)

• #2   5. nov 2010 Jeg kender ikke lige den, men ved at der er stor forskel på hvordan håret optager de forskellig produkter.
    GHD laver gode produkter ved jeg. Men det gør Redken også, og de er mildest talt elendige i mit hår. Det bliver værre end halm.
    Kerastase (den gule, som de også har derinde) syntes jeg er så god, hvis man har tørt og smadret hår. Den virker for mig.
    Men det er som sagt forskelligt..

• #3   5. nov 2010 XL man er jo også nået langt hvis håret bliver blødt og ser pænere ud smiley
    Så er det til at holde ud, til det nye kommer.
    Men en klipning er nok ikke af vejen.
    Men det hjælper jo ikke overvældende, hvis det er ALT håret der er ødelagt.

• #4   5. nov 2010 Silkedråber og hårkure og klip spidserne. smiley

• #6   5. nov 2010 Super mange tak smiley klipningen har jeg fået smiley tak for de mange råd smiley

• #7   5. nov 2010 Jeg vil sige kur en gang om ugen. Og så balsam hver dag.

• #8   6. nov 2010 Jeg bruger den shampoo du linker til. Den er dyr, men den er god når man er nyklippet og nyfarvet. En til to gange om ugen bruger jeg en hårkur fra matas.. Mit hår er blødt og ser ikke slidt ud, og farven (som altså er HELT lilla) holder i 3 måneder, før det skal farves op igen - hovedsageligt pga. udgroninger. Farven falmer kun en smule.

• #10   6. nov 2010 Oskar og Noah, det kommer som skrevet an på hvilket hår man har. Jeg har nemlig de 2 typer, og jeg venter bare på skidtet er tomt, så jeg kan købte noget nyt, for det er det værste bras jeg har haft til mit hår.. :o)
    Især deres varmebeskyttelse.

Det må komme an på en prøve hvad der duer bedst for TS.

I øvrigt er frisørshampoo billigere i det lange løb, for det er så drøjt i brug.

• #12   6. nov 2010 Det er heller ikke sundt at vaske håret hver eneste dag... Det bliver det også slidt af.... Vask det så lidt som muligt...

• #13   6. nov 2010 Har købt Matas silkeprotein shampoo og balsam idag:) og det virker perfekt:)

Kommentér på:
Ødelagt hår

Annonce