{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.484 visninger | Oprettet:

e G
e G
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 84 Svar: 116

Ødelagt hår - god pleje !? {{forumTopicSubject}}

Mit hår er virkelig ødelagt og slidt.
Ligemeget om jeg klipper det, så spalter det med det samme igen.
Det er meget spaltet faktisk, hele vejen op stort set !

Jeg bruger en rigtig god olie til håret hver dag, som er rigtig god og gør håret blødt. Men ved ikke om den som sådan plejer i dybden, da jeg ikke rigtig har forstand på sådanne ting smiley

Men er der nogen der kender et rigtig godt produkt, som plejer, blødgør og "mindsker" spalter, eller bare får det til at se pænere ud smiley ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ødelagt hår - god pleje !?
  • Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 554
    #1   9. jan 2014 Morrocanoil, det er rigtig godt, men også rigtig dyrt. Jeg har lige bestilt et billigere produkt i samme stil, og håber det bare er halvt så godt. Det er den her jeg har bestilt: http://www.hair247.dk/shop/argan-olie-koeb-1594p.html

• Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

#2   9. jan 2014 Og det her er vidunderproduktet: http://www.hair247.dk/shop/moroccanoil-335c1.html

• #4   9. jan 2014 Morrocanoil, det er også den jeg bruger smiley !

- hvordan var dit hår bagefter? (efter kokosolien)

• #5   9. jan 2014 Jeg bruger Vølves hårprodukter (har pt. kun prøvet lakridsshampooen), og den gør mit hår virkelig lækkert.
    Ind i mellem bruger jeg også kokosolie - og så bliver det bare fantastisk blødt, blankt og dejlig "let".

Jeg gør mit hår vådt, kommer (flydende) kokosolie i, lader det sidde et par minutter og vasker 2-4 gange med shampoo. smiley

• #6   9. jan 2014 Kokosolie er helt sikkert et mirakelprodukt!
    Håret er helt normalt bagefter, SÅFREMT at du putter shampoo i håret FØR du gør det vådt! også lige gør det halvt vådt, og skummer det op. Hvis du gør det vådt først, vil olien være meget svær at få ud.
    Jeg fik lavet striber i mit hår i sommers, skulle gå fra MEGET mørkt til blond, og mit hår var SÅ kruset bagefter.. To gange med kokosolie, og det var helt normalt smiley er en lykkelig ejer af smukt lyst hår nu, takket være kokosolie! smiley

• #7   9. jan 2014 Man behøver kun vaske én gang med shampoo, hvis man putter det i før håret er vådt smiley

• #8   9. jan 2014 Det er ikke min erfaring. Dog synes jeg den virker bedre, når håret har været vådt.

• #9   9. jan 2014 Jeg vil sige spis sundt, spis evt. gode kosttilskud og brug produkter af god kvalitet. Billigt shampoo indeholder sulfo som ødelægger håret.

• #10   9. jan 2014 tusind tak !
    stod lige af på den lange besked, skal jeg ha vådt eller tørt hår når jeg putter det i?

og kan i sende et billede, af det produkt i bruger smiley ?

• #11   9. jan 2014 Jeg kan simpelthen ikke leve uden denne her mere smiley

http://nicehair.dk/revlon-prof-brilliant-hydra-elixir-125-ml.html

Har man først prøvet den er man afhængig smiley
    Det kan kommes både i tørt og vådt hår, fedter næsten ikke ( medmindre man overdriver i brugen - det gør jeg så ca 1 gang hver 14 dag, hvor jeg lader det sidde til dagen efter) og er meget nemt at vaske ud igen. Man behøver ikke tage hensyn til at komme shampoo i før vand, når man vasker det smiley

Den har virkelig fået mit hår på rette køl igen, men hår er jo individuelt og hvad der virker på nogle hårtyper virker ikke på andre. Lidt lige som hundefoder smiley

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 878
    #12   9. jan 2014 Den bedste hårkur er din kost.

Håret bliver altid bedre, når kroppen har det bedre.

Ja, håret bliver blødt af en kur, krøllet af et jern og tykt af honning (før det vaskes ud).
    Summasumarum er, at kosten er den eneste kur til bedre hår.

Så kig på din kost og din sundhedstilstand i øvrigt - så kan du rette ind, hvor det er nødvendigt. Husk så også, at man ikke bare skal spise vitaminer, fordi det er moderne...

• #13   9. jan 2014 hvordan kan et produkt reparere spaltede spidser ?

• #14   9. jan 2014 Af med det hele smiley .. Det gjorde jeg selv for en måned siden , eller ikke det hele , har da en lille smule længde tilbage smiley mit gik til mine skuldre, men var totalt ødelagt, selvforskyldt selvfølgelig på grund alt for meget farvning og affarvning gennem flere år. Så blev klippet ultra kort . Men da jeg virkelig ikke bryder mig om at have kort hår, så har jeg købt mig en paryk , som jeg bruger når jeg er ude ,'men ikke derhjemme smiley . Så kan dit eget hår få lov at vokse ud dejligt sundt! smiley

• #15   9. jan 2014 Kokosolie kan som en af de eneste olier nå helt ind til hårets kerne, og reparerer derfor håret indefra. Men plej dit hår med RENE olier, kokos-, oliven- og arganolie er godt. Søg evt. på google hvordan du kan bruge dem. Shampoo'en og balsamen er selvfølgelig også vigtig, og det bedste er at undgå sulfater (søg igen på google), ellers kan jeg bestemt anbefale Redked All Soft serien, hvis man har slidt hår. Hvis det skal være lidt billigere, kan Aussie bestemt også anbefales smiley

• #17   9. jan 2014 http://www.urtekram.dk/productsearch/prodcat//339/koldpresset_kokosolie_oeko_425_ml/
    Det er bare denne jeg bruger smiley

For at svare på dit spørgsmål: Kom kokosolien i dit hår, om det er i tørt, vådt eller fugtigt hår er ligegyldigt, og lad det sidde i ihvertfald 10 timer. Når du skal skylle det ud fordeler du lidt shampoo i håret(primært nær hovedbunden), FØR du tager det under vandet, også gør du det lidt vådt, skummer shampooen ud og vasker så håret smiley

• #18   9. jan 2014 Jeg har ikke prøvet olie eller lignende, men som Josefine skriver, så er Aussie-produkterne virkelig godt. Jeg har det sidste halve år kun brugt det.

Derudover har jeg købt en svinehårsbørste i Matas. Det er virkelig lækkert at børste mit hår med den.
    Samtidig slider den heller ikke på håret, ligesom almindelige hårbørster gør smiley

• #19   9. jan 2014 Min indre hårguru popper altså lige op i mig nu smiley

Moroccan Oil er i følge mange absolut fantastisk. Dét der gør lige præcis den olie så fantastisk er indholdet af argan olie. Udover argan olie inderholder moroccan oil en masse silikone, som giver den der instant-effekt af shine og blødhed.
    Dét der plejer, og virker i længden er argan olien. Og den er der kun omkring 10 % af i... Det siger lidt, om resten af indholdet, ikke? smiley :)

Så det bedste du kan gøre, udover at tænke på din kost, evt. spise ekstra vitaminer, er at købe 100% ren, koldtpresset arganolie. Og den er ikke billig - hvis den er, er det ikke kvalitet. Men 100 ml er alligevel billigere end 100 ml moroccan oil, og som bonus er den mere drøj smiley

• #20   9. jan 2014 Jeg synes faktisk ikke at ren Arganolie er så dyrt igen, især når man tænker på hvor små mængder man bruger. smiley

• #21   9. jan 2014 Anne Julie, nej præcis smiley
    Man skal bare huske at købe koldtpresset.
    Jeg har lige købt 100 ml. for 240 kr. smiley Det er sgu ikke slemt!

• Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

#22   9. jan 2014 Jeg bruger ren øko koldpresset arganolie i ansigtet som serum. Jeg har prøvet det i håret, det virker overhovedet ikke ligeså godt som morrocanoil. Så jeg er lidt ligeglad hvad der ellers er i, det er genialt til mit hår.

• #23   9. jan 2014 Jevaan, du ved jeg ikke hvor længe at du har brugt ren arganolie? For det plejer som skrevet i længden, hvorimod Moroccan Oil virker med det samme pga. silikonen smiley

• #24   9. jan 2014 den argonolie vi har er mega drøj i brug, det virker dyrt men man har den længe
    Og vi er 2 plus baby der bruger af den, ti l både hår og krop - og den holder i måneder

• #25   9. jan 2014 okay pas ! men det er denne olie jeg bruger.

okay mange tak alle sammen smiley !

elsker mit lange hår, så vil helst ik klippes, og bliver det aldrig, for hver gang klipper de næsten 10 cm af, og jeg hader det !

profilbillede
  • #26   9. jan 2014 Jeg bruger arganolie og kokosolie. Begge dele er gode.

• #28   9. jan 2014 Tigi Bed Head Anti dots, den røde. Shampoo og balsam.
    Den har taget mit total smadret hår (af afblegning) til en smukt TYKT fyldigt hår med længde.

• #29   10. jan 2014 Det er også vigtigt ikke, at gøre alle de andre ting der skader håret. Som fx at bruge for meget varme på det, tørre det med et håndklæde, redde det mens det er vådt osv. smiley Der er mange videoer på youtube med gode tips til, at holde håret sundt. smiley

• #30   10. jan 2014 Ikke rede sit hår når det er vådt?!!! smiley
    Ved godt håret ikke er så stærkt når det er vådt - men jeg ville rende rundt med en fuglerede på hovedet hvis jeg ikke redte det når det var vådt - med alle mine krøller haha smiley

• #31   10. jan 2014 Haha, ja hvis man har krøller kan man jo næsten blive nødt til det. smiley

Kommentér på:
Ødelagt hår - god pleje !?

Annonce