{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
378 visninger | Oprettet:

Hjælp til det rigtige navn {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder lige og søger efter det latinske navn på spækhugger. På latin kaldes er navnet "Orcinus orca" .. Mit spørgsmål er nu er det så "Orcinus orca" eller Orcinus Orca" - altså med lille eller stort "o" til sidst? det står på begge måder på nettet? Da det er til en tattoo skulle jeg jo gerne have skrevet det helt korrekt *s*..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til det rigtige navn
  • #2   1. mar 2010 Kviesgaard: tror nu du har ret. Fedt du synes det. Har altid været tryllebundet af dem, så det ville være en meget personlig tattoo som jeg virkelig ville sætte pris på *s*..

• #3   1. mar 2010 Orcinus orca. Sådan står det alle de steder jeg har kigget. Ligesom Canis lupus og Canis familiaris. Man skal faktisk skrive begge ord med småt, da det jo kun er en artsbetegnelse og ikke et navn, men når det er begyndelsesbogstav kan det første ord skrives med stort.

• #4   1. mar 2010 Har oplevet dem i fangenskab, men der kan se slet slet ikke leve op til deres navn. Vil enormt gerne til Norge eller Canada og se dem i det fri. Kommer til at ryste over hele kroppen og stortude *GG* .. synes de er så fantastisk smukke og helt uhyggelig intelligente.

Kommentér på:
Hjælp til det rigtige navn

Annonce