{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

klaget over overbo igen! {{forumTopicSubject}}

Jeg har tidligere skrevet herinde at der var flyttet et ungt udlændige par ind ovenpå! De råber, skriger, banker på døren, provokere min hund, provokere mig på gaden og sviner!
Vi er nogle stykker som har klaget tidligere og idag måtte jeg så ringe igen, og fortælle udlejer at hvis HAN ikke fik styr på det så ringer JEG efter politiet næste gang!

I går aftes omkring midnat begyndte de at larme.. Diva kiggede på mod loftet hvor larmen kom fra! Pludselig smækker en dør og en stormer ned at trappen, noget blir kastet imod min dør og en ung fyr råber og skriger på et andet sprog.. en ung pige råber så igen! Det var så slemt at jeg blev bange og Diva krøb under bordet:-( Det er da bare slet ikke sjovt at bo i samme ejendom som dem:-(
Diva var fuldstændig stresset igår, hun kunne slet ikke falde til ro:-( Stakkels hund:-(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klaget over overbo igen!
  • #2   25. maj 2010 har du sendt en skriftlig klage over dem? for 3 skriftlige klager er det eneste der skal til for at de ryger ud, så hvad emd at tale sammen med de andre og få sendt nogle klager. selvfølgelig skal datoer og tidspunkter være ret specifike.

• #3   25. maj 2010 Ved du så om der bliver gjort noget, og evt. hvad ?

• #4   25. maj 2010 Kan man ikk politi anmelde dem?

De ville jeg ihverfald forsøge nu når intet andet virker

• #5   25. maj 2010 sådan en underbo har jeg smiley Måske vi bare skal sende dem til samme ejendom!

• #6   25. maj 2010 De er 2 som har ejendommen, og jeg har klaget til den ene, men han er self holdt i mellemtiden og den anden vidste ikke noget om det! Så jeg sagde bare at næste gang blev der ringet efter politiet og det gør jeg sku! Havde været afsted hele dagen og Diva var helt forvirret.. stakkels hund:-(

• #7   25. maj 2010 Marie: ja sku da:o) Bare det er væk fra mig!!

• #8   25. maj 2010 Men problemet er jo at jeg er SKIDE bange for dem! Man ved jo ikke hvad de kan finde på:-(

• #9   25. maj 2010 Hvis der var en der lavede det nummer ved mig så var de røget på røv og albuer ud af nærmeste vindue, sådan noget kan jeg slet ikke tolerere.

• #10   25. maj 2010 Kender godt problemet, har haft en tosset overbo selv der larmede så meget at mine hunde troede det tordnede.. det tog 1½ års klagesager at få dem smidt ud!

Vejen er husordenen. Overtræder de den så kan man klage til selskabet og ad den vej få dem smidt ud. De skal kun have tre klager for at opnå dette.. og er I flere sammen så tæller det kun mere..

Og jeg ville også anmelde dem til politiet for det er beviser der kan bruges senere.. de bruger netop frygten til at opnå det de vil.. stå imod og få dem sat ud!

• #11   25. maj 2010 Kan du ikke optage deres råben og skrigen på din telefon ???
    Så har du i hvert fald bevis på det, hvis det kommer dertil. smiley

• #12   25. maj 2010 Linnea S - Selvom man bor i lejlighed, så skal man jo ikke finde sig i alt.

• #13   25. maj 2010 Jeg syntes at du skal melde det til politiet næste gang ...sig det er husspetakler og at de også smider ting op af din dør og du er bange.....tror nok de skal komme så.
    Det er da forfærdeligt at bo i sådan en ballade.

linnea....det er da netop når man bor så tæt, at man lige skal tænke lidt mere over, hvordan man opfører sig.....hvis alle i opgangen bare gjorde hvad det passede dem, så kunne ingen da holde ud at bo der.........man må altså tage hensyn til hinanden og vil man holde vilde fester og ellers bare gøre som man vil, så må man jo købe sit eget hus.

• #14   25. maj 2010 Folk skal have lov til at skændes ja, men at de ligefrem chikanere dig og din hund, det er bare ikke iorden !! Så må de jo finde et andet sted at bo, eller ligesom respektere at der er andre mennesker i bygningen end dem smiley

• #17   25. maj 2010 Linnea...dertil er jeg så uenig.
    Mange har ingen anden mulighed end at leje og skal de så være tvunget til, at leve i et støjhelvede. Jeg har en mand der p.g.a en skade lider af støjoverfølsomhed, som bevirker at han kan høre selv det mindste. Vi har tidligere haft eget hus i mange år men p.g.a hans sygdom måtte vi sælge og er tvunget ud på lejemarkedet og det er dælme ikke nemt, for folk har nemlig denne holdning at de gør som det passer dem......hvor skal vi bo ?

• #18   25. maj 2010 Selvfølgelig må man skændes, men man behøver jo ikke smadre opgangen, som næsten er tilfællet i trådstarters tilfælle :o)

• #19   25. maj 2010 Uha.. jeg er heller ikke tilhænger af at man finder sig i alt fordi at man bor i lejlighed, jeg ville ringe til politiet..

_Lige et sidespring, jeg og min kæreste har købet en andelslejlighed sammen. der bor folk på alle sider af os, problemet er, vi er de eneste der ikke har børn og sådan noget at tage hensyn til, så er mega bange for netop disse situationer.. vi tager ikke min hund med, så den kommer ikke til at larme, men fest må man vel gerne holde engang imellem.. ??

• #20   25. maj 2010 det ik mange steder hvor det rart at bo i lejlighed
    her bliver regler overholdt men øhm det skal så lige sige vi har rigtig mange regler og meget dumme
    ik gå i bad før kl 6, knallerter må ikke stå i kælder(hvor fand.. skal min såh stå uden at ruste?)
    nå jo og vores kedelige fest lokale børne fødselsdage til kl 18 og andre runde fødselsdage, konfirmationer og andet til kl 20 hvem fand.. gider så holde fest der
    mine naboer er rigtig sød og jeg prøver selv at være en god nabo og det er det eneste posetive ved at bo der

• #21   25. maj 2010 Hvor er jeg glad for at jeg ikke bor i lejlighed....... smiley

• #22   25. maj 2010 Altså det var ikke bare et almindeligt skænderi! Det var så voldsomt at jeg troed han ville knalde hende ned, og det foregik lige udenfor min dør omkring midnat!

Nej der er kun klaget mundtligt... men hvis det ikke hjælper må jeg gøre det skriftligt!

• #24   25. maj 2010 Når man bor i lejlighed kan man godt tage hensyn til naboerne. Hos os må børnefamilierne alt.... stille barnevogne i opgangen selvom der i realiteten ikke er plads til at komme forbi, larme udenfor kl. lort en week-endmorgen o.s.v.... meeeen, hundemå allernådigst bo i ejendommen er er forment adgang til gårdområdet, hvis jeg skal ud med skrald på vejen ud med Luka, skal han bindes udenfor lågen....

Kommentér på:
klaget over overbo igen!

Annonce