{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

gode naboer {{forumTopicSubject}}

for et par år siden købte vi hus i en lille lansby.
dette var stor kontrast til vores liv vi kendte fra århus, vi blev dog hurtigt glade for at bo her.

vi har simpelthen de bedste naboer, der finder sig i rigtig meget fra vores side, eller rettere fra vores dyr.

katten går på rov i deres have og spiser fugle...

hvis hundene gør, bliver der råbt hold kæft og kom og få en kiks...
dette betyder at de ike kan gå ude i deres have uden at de kommer over til hegnet med kiks..

det er et gammelt ægtepar der altid har haft hunde, men pga helbred ikke kan klare det mere, så de hygger med vores...

skønt vi intet har til fældes med dem, er de nok de bedste naboer man kan ønske sig...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gode naboer
  • #1   21. jul 2010 Det er så rart, med sådanne naboer, det giver nogen gode stunder (:

  • #2   21. jul 2010 Ja det er super lækkert med gode naboer:-D
    har selv nogle fantastisk naboer... den ene klipper min hæk for ( kan ikke selv fordi jeg har gigt) og en anden hjælper engang imellem med græsslåningen:-D de har en lille cavalier som Banditten leger med ofte og vi går også tit tur sammen... bliver inviteret på grillmad osv
    Er så glad for mine naboer:-D


  • #3   21. jul 2010 Min ene nabo klipper hækken MEGET lavt, hvilket jeg er temmelig sur over. Først havde vi et ældre ægtepar som også klippede den meget lav. Dem kæmpede jeg med i 10 år. Så solgte de huset og vi fik noget nye, som egentlig er flinke og rare, men hækken bliver stadig klippet ned .o( Vi har snakket med dem og de sagde de nok skulle lade være... Nu har de igen klippet den ned.
    Det er bare træls, da det er den eneste hæk vi mangler for at få en lukket have også synes jeg ikke det er så fedt at følge med i deres liv i deres have.... Og tænke på at de kan følge med i vores liv i vores have!

    Nå, det var lidt galde :o)


  • #4   22. jul 2010 Det er "charmen" ved at bo i lejlighed Rikke ;o))) Kender det godt, sådan har det også altid været i de opgange hvor jeg har boet.

Kommentér på:
gode naboer

Annonce