{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

Gode naboer {{forumTopicSubject}}

Ja ofte brokkes der over dårlige naboer.. Men vil gerne komme med mine positive oplevelser, for de findes altså smiley

Har haft travlt med min Mormor der er indlagt for tiden, så der er ikke tid til så meget andet.

Kommer hjem efter en lang dag, hvor jeg ser at græsset er slået og de kommer og byder på flæskesteg.

Er udmattet efter maden, så de går en tur med Freja og passer hende mens jeg ordner min Mormor's tøj og blomster.

Her til aften står Freja ved hegnet ind til dem og gerne vil ind til dem igen..

Hvor er det dog herligt med SÅ gode naboer, er meget taknemmelig smiley


Vil bare dele en god oplevelse, da der er så mange negative smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode naboer
  • #1   20. jun 2015 hvis du var min nabo ville jeg også passe på jer smiley

  • #2   20. jun 2015 Aww Sarah smiley

    Her kunne du smide hundende ind og hente dem når det passede dig smiley
    Er du sikker på at du ikke vil til Faxe Ladeplads? smiley


  • #3   20. jun 2015 næh det ville jeg nu gerne. Men der er bare så pokkers langt til arbejde og ikke mindst Lucas og bedsteforældre..

  • #4   20. jun 2015 Øv!
    Der er ellers en lækker grund til salg ved siden af mig smiley


  • #5   20. jun 2015 uhh.. det må du ikke sige.. har jo en drøm om et rundt hus. Havde fundet et engang men det blev desværre solgt inden jeg nåede at få godkendelsen fra banken.. Men drømmer om at kunne få mit runde hus en dag alligevel. smiley

  • #6   20. jun 2015 Ikke nok med det må være så skønt med så gode mennesker lige ved siden af smiley

    -Så er det jo en kompliment til dig også smiley Folk giver jo igen hvad de får smiley


  • #8   21. jun 2015 hvor er det skønt at høre. smiley

    Jeg har også søde naboer, det er dog kun den ene jeg sådan har snakket med, den anden ser vi ikke så tit. Men kort efter vi flyttede ind mødte vi vores ene nabo (vi bor i lejet rækkehus, så vi deler hæk) og hun siger så at hvis vi skulle manglede noget, en rive, en skovl, en pære til lampen hvis den sprang osv. så skulle vi bare komme ind smiley Spurgte så om Lucky generede med hans gøen (der var jo en masse nyt, så der gik lidt meget alarmhund i ham i haven) men hun sagde heldigvis bare: næh når han gør, når jeg er i haven, siger jeg bare ti stille til ham igennem hækken.. Jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle svare til det. smiley
    Jeg gør mit bedste for at de er stille, men det er jo hunde jeg har og ikke tøjdyr.

    Nu snakker vi lidt når vi ses, om det er lige udenfor døren eller ved bussen. Og hun snakker altid med hundene, så det er dejligt smiley
    Før boede vi ovenpå et selskabslokale og med andre studerende som naboer, og vi snakkede da lige med dem vi delte trappe med (vi havde udendørs trappe 2 lejligheder sammen) men det var da kun lige hej osv, når man stødte ind i hinanden.
    Men nøj hvor jeg nyder ikke at have selskabslokale som underbo, det var larmende i weekenderne og der sad tit (fulde) folk på vores trappe, hvilket ikke var sjovt når man skulle have en lille hvalp ned og nattisse og han blev utryg ved dem, og man ikke bare kunne gå forbi uden kontakt, fordi de jo sad i vejen og lige skulle snakke når man kom.. Det slipper vi heldigvis for nu hvor vi har egen have osv. smiley


  • #9   21. jun 2015 Hvor er i søde smiley

    De har en fantastisk knægt på 10 der kommer ind en gang imellem, han er så god med dyr og de nyder hinanden smiley


  • #10   21. jun 2015 Hvor må det være dejligt, med sådan naboer smiley
    God bedring med din mormor


  • #11   21. jun 2015 Det lyder fantastisk med sådanne naboer!


  • #15   21. jun 2015 C F

    Det lyder da dejligt, fulgte godt med i din tråd.. Jeg var mundlam flere gange..


Kommentér på:
Gode naboer

Annonce