778 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Skal jeg blive ved med at skrive? Skal jeg blive ved med at skrive?

Da vi hentede vores skønne hund for et års tid siden, lovede vi tidligere ejer, at vi ville skrive jævnligt og sende billeder over mail. Dette har vi overholdt, og hun svarer som regel interesseret tilbage. På et tidspunkt svarede hun ikke tilbage, og næste gang gjorde hun. Sidste gang jeg skrev til hende (en del måneder siden) svarede hun heller ikke tilbage.

Jeg er i tvivl om, hvorvidt hun er interesseret. Jeg vil meget gerne skrive til hende, hvis det glæder hende, men omvendt vil jeg da ikke belemre hende med mails og billeder, hvis hun ikke er interesseret. Hvad ville I gøre? :o)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal jeg blive ved med at skrive?
  • #1   5. sep 2010 Jeg holdt op med at skrive da opdrætter virkede ligeglad ...

• #2   5. sep 2010 Hvad med kun og skrive til foreks jul. Så kan tidl ejer følge med, og uden og skulle svare lere gange om året.

• #4   5. sep 2010 Hun var en smule ked af det, da vi hentede ham. Som hun sagde, var hun ikke i tvivl om, at han ville få det godt hos os, men eftersom alle de andre hvalpe var hentet, og hun havde haft ham sammen med sine egne hunde og fået et forhold til ham, så var hun lidt ked af at skulle sige farvel.
    Men som tiden går, får hun jo også en hverdag, og så er savnet jo ikke det samme mere.

Men jeg tror, jeg vil stoppe helt med at skrive nu så :o)

• #5   5. sep 2010 Jeg sender ind imellem en mal til Kaidos opdrætter hvis der er sket noget ekseptionelt eller jeg har fået taget nye billeder eller lignende.

Lotus`opdrætter er min veninde igennem mere end 35 år, så hun følger helt automatisk med:-)

• #6   5. sep 2010 Da jeg købte Rico sendte jeg af og til mails i månederne efter, dels fordi jeg troede hun var interesseret og dels fordi jeg havde en masse spørgsmål om hans fortid ( han var 3 år). Hun svarede meget kort på den første mail og efter den hørte jeg ikke mere fra hende. Jeg stoppede efter en 4-5 mails.

Jeg fik desværre ikke svar på nogle vigtige spørgsmål jeg havde, som jeg havde glemt at spørge om, da jeg hentede ham. Bla omkring vac. og ormekur mm

• #7   5. sep 2010 Jeg ville skrive til hende og spørge om det stadig havde hendes interesse med lidt nyheder ind i mellem, da du ellers vil lade være.

• #8   5. sep 2010 jeg ville blive ved med at skrive, så længe du ikke synes det bliver en sur pligt for dig. Jeg er sikker på at det stadig varmer hende, men hun ha sikkert bare haft for travlt til lige at svare.

• #9   5. sep 2010 Jeg er på julekort med Taikos opdrætter, men kun det. Vi skriver lidt om hvad året har budt på og kortet er med et billede af Taiko. På den måde har vi stadig eter 8 år en smule kontakt, men ikke mere end vi begge syntes det er hyggeligt og høre fra hinanden.
    Så send et julekort med lidt om jeres liv med hunden.

• #10   5. sep 2010 Jeg ville heller ikke skrive mere, hvis hun ikke gider svare, ikke engang med et tak for billeder.
    Valgte det samme med Silas opdrætter, som heller ikke gad svare på de sidste mails, så nu må hun følge med på hjemmesiden i stedet.

Jeg selv elsker dog at få mails fra mine hvalpe - og jeg svarer hver gang smiley

• #11   5. sep 2010 Jeg er altid glad for at høre fra "mine" hvalpe, også selv om det er mange år siden, de kom herfra og man kan nu altid afse tid till lige at skrive tak for mailen. Men der er også nogle, der hurtigt glemmer deres hunde og måske ikke har det på samme måde. så jeg syntes også du skulle spørge hende.

• #12   5. sep 2010 jeg ville nok osse stoppe når hun ikke svarer, jeg elsker selv at få sms,mms billeder osv fra mine hvalpe og svarer altid da jeg blir så glad når de skriver elsker jo at høre alt går godt.

• #13   6. sep 2010 jeg skriver tit med der hvor bølle kommer fra. men vi tog en hund ind som vi aftalte med at de skulle skrive til os med hvor dan det går men de gjorder det kun dagen efter de havde hentet hende vi har skrevet og skrevet men intet svar

Kommentér på:
Skal jeg blive ved med at skrive?

Annonce