Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.
  • Græsplænen skal slås 375 kr.
  • Montering af skrivebord(købt fra Jysk)og hold i væggen for en spejl 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen weight watchers?
  • #1   27. okt 2010 Jeg er også igang... Men kender ikke formlen, men man kan regne det ud på deres lommeregner...;0)

• #2   27. okt 2010 du skal også have med hvor aktiv du er.. og du har stående, siddende, meget gående osv. Har formlen, men har ikke muighed for at få haft i den før til december..

• #3   27. okt 2010 Hun har ikke spurgt til mit aktivitets niveau... Men man kan optjene flere point, hvis man motionerer..
    Helene, når du finder den, må du gerne afsløre den :o) Står jo ikke og mangler den, som sådan

• #4   27. okt 2010 jeg prøver at ser om jeg kan finde den.. smiley

• #5   27. okt 2010 Det har da ikke noget med aktivitet's niveau at gøre(?), jeg har da fået sådan en tabel (udregnet på højde, alder og vægt), hvor jeg kan tjene ekstra point ved motion (disse kan dog ikke deles op eller bruges en anden dag som uge bonus pointne). Men kender heller ikke formularen på hvordan man finder ud af hvor mange point man skal ha' dagligt, eller hvor mange point man kan tjene ved motion.

• #6   27. okt 2010 1 times rask gåtur giver mig 4 point...;0)

Er det ikke vægtkonsulenterne, der regner med aktivitetsniveau?

• #7   27. okt 2010 tror i misforstår mig. det jeg mente var for at beregne hvor mange point man må spise på en dag, bliver der spurgt i det skema jeg har, bliver jeg spurgt om arbejde, om det er stående, eller siddende, og ja det er også højde og vægt at gøre.. men ligger skemaet ind lige så snart jeg får det..

• #8   27. okt 2010 Laila - Jeg har fået sådan et hæfte hvor man kan se hvor meget forskelligt motion giver.. Plus sådan en lille "omregner" hvor man kan rykke frem og tilbage og se hvor mange piont, man får..

• #9   27. okt 2010 Jeg har sådan en lille klap lomme regner ting, hvor man skal trykke køn, alder, højde og vægt ind og så kan man se hvor mange point, man skal spise for om dagen

• #10   28. okt 2010 Her er den formel som jeg snakker om, og som jeg har brugt. Tallene er point

1. Er du:
    Mand - 15p
    Kvinde - 7p

2. Hvor gammel er du?
    18-20 - 5p
    21-35 - 4p
    36-50 - 3p
    51-65 - 2p
    >65 - 1p

3. Hvad vejer du?
    Tag det første tal i din vægt, hvis den er 2-cifret og de første 2 tal hvis den er 3-cifret. F.eks. hvis du vejer 84, skriver du 8, og hvis det er 118, skriver du 11

4. Hvor høj er du?
    under 160 cm - 1p
    over 160 cm - 2p

5. Aktivitet.
    I løbet af dagen er du:
    mest stille siddende - 0p
    ofte siddende, men mest stående - 2p
    I konstant bevægelse 4p
    Fysisk hårdt arbejde - 6

Vil du.
    tabe dig - 0p
    Beholde din nuværende vægt - 4p

Læg nu dine point sammen, og det er dine daglige antal points.

• #11   28. okt 2010 jeg går til det og har en maskine der kan regne ud, hvor mange points du må spise for. skal kun bruge højde, vægt og køn

• #12   28. okt 2010 Det må være enten en gammel formel som hører til et af de gamle systemer, eller også er det ganske enkelt ikke Vægtvogterne.... Det giver i hvert fald slet ikke det rigtige resultat for mig....;o)

• #13   28. okt 2010 Med formlen må jeg få 23 point.... Men ifølge Vægtvogterne må jeg få 32...;o)

• #14   28. okt 2010 den er fra vægt vogterne!!! Muligt at der er kommet et nyere system, skal jeg ikke kunne sige, da jeg ikke har været der i omk 3 år.. men det er min erfaring, og det har virket på mig...

• #15   28. okt 2010 det minimum points beløb om dagen er 29 points. og derfra kan man ikke komme længere ned;) så 23 points passer ikke helt;)

• #16   28. okt 2010 og udover dine dag points. har du en uge points på 49 points. som du kan bruge udover dine dag points. til f.eks. hygge aften. barnedåb osv. jeg bruger dem kun nogle uger. hvis der sker noget vildt den uge;)

• #17   28. okt 2010 Ifølge det system må jeg kun få 17point ved WW må jeg få 29 point som jeg også har fået af vide er minimum (plus uge bonus på 49point). Men der er et gammelt system hvor madvarene heller ikke "kostede" så mange point, så dat kan da sagtens være det gamle system.

• #18   28. okt 2010 Der er et nyt og gammelt point system smiley Så folk, der har gået hos WW før, kan det godt være lidt forvirrende at starte igen, da systemet er blevet lavet om smiley

• #19   28. okt 2010 Den virker heller ikke for mig.. For jeg har 30 og efter den formel kun 20...

Jeanett - Ville du kunne regne ud hvor meget feks 172 høj, 73 kg og 28 år ville have? Det er en kvinde

• #20   28. okt 2010 Bare et gæt...;0) 29....;0)))

• Birgit B
    Birgit B Tilmeldt:
    apr 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #21   25. jun 2017 hej:-)
    jeg har haft en lommeregner som desværre er slidt op, men tænkte om nogen herinde har knækket koden, så msn selv kan regne ud hvor mange point der fx er i en bolle eller lign.

• #22   25. jun 2017 Det er en 7 år gammel tråd

Kommentér på:
Nogen weight watchers?

Annonce