{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Vådfoder eller tørkost? {{forumTopicSubject}}

Jeg har tænkte over hvad der er bedst, og om det har nogle effekter hvis man vælger det ene frem for det andet? Min hund får tørkost, og det har hun fået siden hvalp, men nu vil hun ikke spise det, så jeg har købt noget vådfoder fra dyrlægen som hun spiser uden problem.
Hvad bruger I? Våd eller tørfoder. Skriv gerne mærke og hvorfor, og evt jeres teori mht. våd og tørfoder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vådfoder eller tørkost?
  • #1   10. jun 2011 Jeg ville ikke turde kun at fodre med vådfoder, grundet konsistensen.

Mange hunde får ikke brugt tænderne ordentligt, på vådfoder, og ender derfor med tandsten.

• #3   10. jun 2011 Sally får begge dele vådfoder morgen og tørkost aften, når hun ellers gider spise. Dette er kun fordi hun nægter at spise sine piller før vi er gået ovenpå i seng og vådfoderet spiser hun ca hveranden gang. Har lige fra start haft svært ved at få hundefoder i hende og hellere vådfoder end ingen foder er min filosofi. Indrømmet hun er møghamrende forkælet og jeg er ganske givet selv skyld i denne madmisere, men nu er det altså sådan her det kører smiley

• #4   10. jun 2011 Min gamle veteran på nu 14 har siden december fået vådfoder....det er pga. hendes alder og at hun havde mistet interessen for at spise når hun skulle arbejde for det + hun skulle have letfordøjeligt mad + ikke altid drak nok.

Resten af flokken ville meget gerne også have vådfoder, men de får barf supleret af fish4dogs ca 1-2 dage om måneden.

Da Liv ventede hvalpe fik hun vådfoder til hvalpe (bestilt samtidigt med det til Stella) som supplement til den normale ration af dagens menu

• #5   11. jun 2011 Et ordentligt vådfoder er udemærket, sørg bare for at give ben også så tænderne får noget at arbejde med.

Kommentér på:
Vådfoder eller tørkost?

Annonce