{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

har det bare så dårligt {{forumTopicSubject}}

Jeg køre jo en fagforenings sag på mit gamle arb. og nu ligger han og ringer og skriver smser hele tiden for satan hvor er jeg ræd på en eller anden måde.. har dog ringet til fagforeningen og sagt at det er det han gør.. men det er bare så ubehageligt. ved ikke hvad jeg vil med det her nok bare lige få luft

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har det bare så dårligt
  • #1   21. jul 2011 er det meget slemt han skriver til dig smiley ? for så kan du da anmelde ham for chikane.
    du skal ikke gå og føle dig bange, så det bedre lige at høre politiet om de synes det er så slemt så man skal gøre noget.
    Håber da du slipper af med ham ! han lyder ikke som en specielt rar fyr smiley

• #2   21. jul 2011 Det er da også ubehageligt. Hvad med at ignorere hans opkald og smser? Hvad er det du er bange for?

• #3   21. jul 2011 Ac. n ....jeg er nok bare ikke så god til at blive råbt af eller hvad man siger, så er nok mest bange for at det bliver ubehageligt.

Stella..... nok bare det at hvad det ender med om han kunne finde på noget ubehageligt

• #4   21. jul 2011 Husk at gemme alle smsér og melde det til politiet. Lad endelig telefon svareren tage imod opkaldene og husk at gemme dem også. Hvis du føler at det er for meget kan du vælge at skifte nummer.
    Men sender lige en varm trøstekrammer til dig, har selv været igennem det med en chef der ringede og truede mig efter jeg var stoppet. Han truede mig med tæsk fordi han mente det var mig der havde meldt ham til arbejdstilsynet, told og skat samt til fagforeningen....men det var en tidligere kollega.

• #5   21. jul 2011 Jean H: Puha det lyder da som en meget ubehagelig chef at have. Det er da godt du ikke er der mere. Jeg har været et sted, hvor jeg blev helt ødelagt og ikke havde skyggen af selvtillid tilsidst og det er bare ikke det værd. Hvad med at skifte tlf nummer og få hemmeligt nr?

• #6   21. jul 2011 Vivi.......Du kan tro de er gemt, jeg skal også høre mit telefonselskab om at sende dokumentation på at han har sendt det.. han ringer med hemmeligt nr, så kan ikke helt dokumentere det er ham der har ringet men 4 ubesvaret og så en sms og kender ingen andre der ringer med hemmeligt nr. og tusind tak puha det er grimt at komme igennem

• #7   21. jul 2011 det aldrig en skam at sige fra når folk behandler en grimt. Nogle chefer har det med at blive alt for grove, alt for højlydte, og lidt for nærgående smiley
    Men man kan melde for chikane, han skal jo ikke blive ved med at ringe og skrive til dig. smiley

• #8   21. jul 2011 Stella, og Acn... nej lige præcis det han har gjort er ulovligt, og så skriver han at vi skal have ordnet det her ASAP ubehageligt alligevel. smiley men jeg prøvede at ringe til politiet de siger før de kan gøre noget at det ska lvære så grælt at han faktisk overfalder mig før de gør noget

• #9   21. jul 2011 ej det må du altså ikke lade dig spise af med smiley det ikke rigtigt. Chikane er chikane. Det skal han ikke røre dig for. Vores politi tager desværre ikke altid tingene seriøst. uhyggeligt at vi i et så rigt land som danmark kan være bange i vres egne hjem fordi politiet ikke gider gøre noget ...

• #10   21. jul 2011 Ej en medløber......har heller ikke svaret overhovedet. gemmer smserne og al dokumentation.

Ac.n ........ja det var også lidt af en besked at få.. men fagforeningen siger at hvis han bliver ved må de køre det på den hårde måde så tror jeg de tager affære

• #11   21. jul 2011 Lad ham udlevere sig selv og du står meget stærkere i en sag.

Enig med Ej en. Du skal totalt ignorere opkald og sms`er. Bare gem og lad ham stå som røven af 4. division bagefter.

Fat i fagforeningen og bed dem hjælpe dig. Men snak ikke med ham og svar ham ikke!!

• #12   21. jul 2011 Mette.........Ja det vil jeg gøre... vil heller ikke snakke med ham har intet at sige til ham, men forstår ikke at han ikke forstår det brev der er kommet for jeg har fået kopi og der står tydeligt at samtalerne skal foregå mellem de to og ikke mig

• #13   21. jul 2011 Der er åbenbart meget han ikke forstår? Men det er HANS problem, ikke dit!!

• #14   21. jul 2011 håber du kommer godt igennem det, og slipper af med ham ! smiley

• #15   21. jul 2011 Mette......Ja uden tvivl, får bare så dårlig nerver af det.

Acn ..tusind tak det varmer og ja håber jeg også

• #16   22. jul 2011 Du kan måske optage hans opkald, kan man på nogen telefoner

• #17   22. jul 2011 Mest af alt er jeg enig med de, der siger du skal ignorere hans opkald og sms, MEN....
    Hvis du havde lysten til det ( og modet), så kunne du gøre følgende:

Tage telefonen, næste gang det er et hemmeligt nummer, der ringer og sige med det samme du tager røret:

<b> Jeg gør opmærksompå at samtalen her optages og videreleveres til politiet. <b>
    Så tror jeg bestemt at vedkommende lægger røret på og hvis ikke, så har du gjort opmærksom på at samtalen optages og siges der noget, så kan det bruges i retten.
    For havde det været mig, så havde jeg meldt det til politiet. Har selv prøvet at stå i noget af samme situation, så kender det skam godt...

Kommentér på:
har det bare så dårligt

Annonce