{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Det der med veninder.... {{forumTopicSubject}}

...synes jeg er blevet sværere med alderen, altså at finde nye, komme ind på livet af en og finde en med fælles interesser, er det bare mig der har det sådan???

Jeg har jo veninder....men synes at jeg savner en der deler mine interesser og som der "ligner" mig lidt mere, forstår i hvad jeg mener????

Har specielt én veninde, som jeg ser som hende jeg er tættest med, men vi er bare vidt forskellige og det kan jo også være en god ting, men kan bare mærke når vi er sammen at det irriterer mig lidt.
Det kan også være svært at få en aftale med hende, men vi har selvfølgelig også begge familie og børn nu og oveni det er hun selvstændig, så arbejdet fylder meget i hendes verden.

Føler mig lidt som en dårlig veninde, men savner bare så meget en der har tid til at ringe bare engang imellem, tid til at tage på cafe, lege"date" med ungerne osv. og en der deler interesser med mig, tøjsmag, musiksmag, filmsmag osv.

Gad også at det måske kunne være en med en mand/kæreste, som der måske kunne falde i hak med min mand, så vi kunne lave hyggeaftener sammen med mad, eller tage på tur og sådan.

Er jeg helt urimelig eller er der andre derude som der også synes at når man bliver over de 30 og får familie, så er det bare svært at finde nye veninder....

(Gad godt at HG havde sådan en VIS INDLÆG-knap, så man lige kunne læse indlægget på en overskuelig måde inden man poster det *S*)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det der med veninder....
  • #1   10. okt 2011 kender det alt for godt smiley

En stor del af veninder forsvandt da jeg fandt min kæreste.. Nu er jeg blevet gravid.. Såå.. ja.. Der røg den sidste del.. har faktisk kun dem som selv har børn tilbage.. og dem har jeg bare ikke samme interesser som..

• #4   10. okt 2011 jeg synes faktisk det er blevet lettere.

og det er til dels mine hundes skyld.......jeg kommer lidt andre steder end jeg gjorde før.....fx i hundeklubben og på udstillinger...nu er min interesse jo altså også hunde....og det er deres jo også...dermed er de første indledene samtaler taget og så finder man jo hurtig ud af, hvem man snakker godt med

• #5   10. okt 2011 Pernille - tjaa.. problemet ligger nok i at jeg kun er 19 år gammel (bliver snart 20) og andre på min alder har meget mere travlt med at gå i byen og drikke sig stive hver weekend og snakke om hvem de har bollet..
    og det kan jeg jo ikke rigtig være med i.. smiley Desværre..

Men håber da at der dukker nogle op med tiden som hænger ved smiley

• #6   10. okt 2011 jeg har meget få veninder. Men jeg er også typen der elsker alene tid, jeg gider ikke rende rundt på diskoteker om natten, og jeg gider ikke bruge en hel dag på cafe:) Jeg nyder tiden jeg har alene når jeg kommer hjem fra arbejde- og har jo min kæreste også smiley

• #7   10. okt 2011 Jeg har også svært ved det, men det skyldes nok at jeg har flyttet en del rundt igennem mit liv. Jeg har ingen nære veninder, men jeg har en dejlig kæreste som jeg bor i hus med. Når jeg får fri fra skole glæder jeg mig altid til at komme til ham - vil betegne min kæreste som min bedste ven.

Og så elsker jeg at hyggesludre med folk herinde smiley

Det lyder nok som et kedeligt og asocialt liv, men jeg har det godt nok med det smiley
    Jeg fester forresten heller aldrig, og har aldrig gjort det, jeg vil hellere blive hjemme og passe på "farmen" smiley

• #9   10. okt 2011 Egentlig dejligt at høre at der er andre der også har problemer i den retning.

Det der med veninder har jeg aldrig kunne finde udad. Nok også derfor jeg ikke har nogen. Blev syg som 9 årig, og ja her som 28 årig er jeg stadigvæk syg, så min erfaring er at de fleste bakker ud når livet er for svært. Men tilgengæld kan de godt bruge en når de mangler hjælp. BØVS :O)

Derfor elsker jeg mine hunde, de bakker ingen steder :O)

• #10   10. okt 2011 Nå jeg er da ikke den eneste derude *S*

Jeg holder også af "alene"tid, især efter man har fået unger, når de er i seng og manden måske er til møde, jamen så nyyyyyyyyyyyder jeg det og gider ikke altid snakke med nogen efter kl. 20.

Mangler bare at der er en der har tiden til lige at sende en sms, for at hører om man har det godt, eller slår på tråden i weekenden, bare lige for at sludre lidt, en der også har set den nye danske film (eller bare i det mindste ved hvad det er for en man taler om), gør noget for mig, fordi vi er veninder også selv om det egentlig ikke er noget der interesser hende, ligesom jeg ville gøre den anden vej......

Behøver ikke en der vil i byen, det gider jeg heller ikke...og det behøver ikke være en der sidder lårene af en, der må gerne gå tid imellem vi snakker/ses....men hun må også gerne tage intitativet til at skrive eller ringe.

Har også min mand, men ham taler man bare ikke tøsefnis med....hehe og han gider ikke shoppe tøj eller se romantiske film sammen med mig.

Kommentér på:
Det der med veninder....

Annonce