{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Hvad synes I?? Min første sang indspillet :) {{forumTopicSubject}}

Jeg har endelig fået indspillet en af mine første sange, og nu er det lykkedes mig at få den på youtube også. Den hedder Changes som på dansk betyder Forandringer. Den handler om de forandringer vi gennemgår i livet, og at vi ikke kan komme uden om dem, men vi kan måske gøre dem blidere ved at tage imod dem fremfor at være bange for dem.
http://www.youtube.com/watch?v=PKVMcTQFQdM

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad synes I?? Min første sang indspillet :)
  • #1   19. okt 2011 Du har bare en smuk stemme smiley

• #3   19. okt 2011 Ja det er mig der synger. smiley

• #4   19. okt 2011 Tusind tak Armani og Camilla M smiley

• #5   19. okt 2011 Den er virkelig virkelig god! smiley

• #7   19. okt 2011 iiiih tusind tak smiley Min fremtidige plan er en CD, men der skal lige skrabes penge sammen til en (søgt om støtte til indspilning osv), og så skal jeg have lavet nogle af mine andre halve sange færdige smiley

• #8   19. okt 2011 hold da kæft en stemme blir sku helt rørt, det er en rigtig sød sang

• #9   19. okt 2011 Det er da virkelig en dejlig stemme du har smiley
    TIllykke med din første indspilning :))

Held og lykke fremover med det - Håber at høre mere fra dig smiley

• #10   19. okt 2011 Mange tak allesammen smiley Det andet jeg har på youtube er bare gamle optagelser med mit lille digital kamera hvor jeg spiller nogle klaverstykker smiley

• #11   19. okt 2011 Hej Anne

Jeg synes du synger rigtig godt, og du har en virkelig flot stemme smiley

Hvis jeg skal komme med et lille men, så synes jeg selve teksten er lidt kedeligt, og jeg synes ikke rigtig man få et billed af dig eller en følelse af hvem du er? Jeg er på ingen måder professionel eller nogen særlig i branchen, men jeg er en lytter og en køber - og jeg kan bedst lide musik/sange man kan identificere sig med.

Håber det var lidt konstruktiv kritik du kunne bruge, men en ting er sikker og det er du er dygtig - og synger super flot smiley

• #12   19. okt 2011 Du har en flot stemme, men ærligt så slukkede jeg midt i sangen, det lød lidt for meget som en kirke sanger.

Jeg kunne godt tænke mig at høre dig synge noget med lidt mere gang i smiley

• #13   19. okt 2011 Hej Kristina H smiley
    Tak for dit svar og dit kompliment. Jeg har skrevet sangen fordi jeg selv har svært ved forandringer, så det er en slags terapi for forandringer - for mit eget vedkommende.
    Så sangen er en trøst for dem der har svært ved forandringer og en påmindelse om, at hvis man omfavner dem fremfor at løbe væk, så bliver de nemmere at gå igennem. I vores travle hverdag glemmer vi tit os selv og det at give os selv kærlighed - ja i det hele taget udvise kærlighed til andre (Remember the love)
    Look past the mistakes and see yourself surrounded with love. Jeg har haft en stor tendens til at bebrejde mig selv for nogle af de fejltrin jeg har gennemgået i løbet af mit liv, så for mig er det en trøst at se bort fra de fejl, og tage det gode med fra fortiden.
    Min generelle inspiration er fra naturen og mig selv.
    Håber det giver lidt mere mening smiley
    Men i bund og grund er den mest skrevet for mit eget vedkommende - jeg er bare nysgerrig efter hvad folk synes smiley

• #14   19. okt 2011 Hehe Tak Christina K og M Hysted smiley
    Jeg ved godt den ikke vil falde i alles smag - man kan aldrig tilfreds stille alle i muikkens verden, men jeg er meget rørt over alle de positive tilbagemeldinger der har været på de forskellige sider. Facebook osv. Jeg har været yderst, yderst selvkritisk med min musik og sang, specielt med sang da det kan være ret personligt, så det har været grænseoverskridende at skulle synge min egen sang smiley

• #15   19. okt 2011 M Hysted: Sjovt, det sagde min producer også . . . men han kaldte den også Celine Dion stil, så det passer nok meget godt smiley

• #16   19. okt 2011 Hmm... hvem er jeg....

Så sidder jeg bare og stor hyler!!!!

Tak Anne... den sang kom lige da jeg havde mest brug for det... hold da op den rammer mig den tekst og motivere mig i mit "nye liv" smiley

Flot stemme også da smiley

• #17   19. okt 2011 Tusind tak Hysted smiley

• #18   19. okt 2011 Rigtig smuk sang og smuk stemme smiley

• #19   19. okt 2011 Tak Maria smiley Er glad for du kan bruge den og kan lide den smiley

Hysted: Hehe tak smiley

• #20   19. okt 2011 Det lyder rigtig godt..

Det første min kæreste sagde da han hørte det var også at det lyder som celine dion, så der må være noget om det smiley

• #23   19. okt 2011 Hold da op, hvor er den smuk og sikke en stemme du har smiley

Har gemt den i mine fortrukne og er sikker på jeg vil høre den igen.... mange gange!

Kom du igang med en hel plade og jeg køber den med det samme.

Smukt smukt, Anne

• #24   19. okt 2011 Sikke en dejlig stemme, du har!

For mig er musikken alt for "banal" og den løfter ikke din sang, nok lidt tværtimod.
    Det ville klæde din stemme at musikken var en tand mere kreativ, synes jeg.

For mig er det en dealbreaker - det bliver for kedeligt.

Men du har ihvertfald en hel masse at gøre med - man må sige, der er potentiale i dig.

Tror dog ikke, man skal sammeligne alt for meget med andre - det kommer der bare skuffelser ud af :o)

God vind med det :o)

• #25   19. okt 2011 Dejlig stemme!

• #26   19. okt 2011 *CH*: Vi har jo alle forskellige musik smag... Jeg synes teksen og melodien er meget smuk og med den stemme gør det jo bare bedre smiley

• #27   19. okt 2011 Rigtig dejlig stemme smiley

• #28   19. okt 2011 Applaus herfra også smiley

Det lyder super godt og jeg er sikker på du godt kan nå langt indenfor branchen smiley

STORT tillykke med din første indspillede sang smiley

• #29   19. okt 2011 Min ærlige mening...

Du har en flot stemme og rammer tonerne flot smiley Ingen tvivl om det...
    Dog vil jeg sige som et par andre at sangen i sig selv heller ik tiltalte mig, men det er jo heldigvis kun smag og behag...

En lille detalje som jeg lagde mærke til... Og det ER en detalje smiley - Men synes du skal holde dig til enten amerikansk udtale eller engelsk i stedet for at blande det. Ved ik om du selv er klar over det, men nogle ord udtaler du med engelsk accent og så blir det pludselig blandet smiley Men igen igen... Detalje smiley

Super flot og fedt at du tør stå frem med den smiley

• #30   19. okt 2011 Iiiiiih tusind tusind tak allesammen. Jeg kan bruge begge slags kritik til mine fremtidige sange smiley Så jeg er glad for både positiv og negativ kritik. Jeg er dog rørt over alle positive tilbagemeldinger omkring selve min stemme, for jeg har altid selv haft den der hat på: Ikke god nok - om igen. Lol. Så det varmer rigtig meget at høre der er så mange som godt kan lide den smiley

• #31   19. okt 2011 du har rørt mig - jeg har delt den på FB - min familie er meget sangglade og synger i kor, så de skal da også lige nyde den smiley
    held og lykke fremover smiley

• #32   19. okt 2011 -Laura-
    Lol.....tak for tippet. Næh det var jeg ikke selv klar over smiley Men det skal jeg prøve at huske smiley

• #33   19. okt 2011 Anne:

Som sagt, det var bare en lille 'forresten' smiley

• #34   19. okt 2011 - Laura -: Jep, men det er rart at vide smiley

Til resten: Jeg håber på, at den dag jeg har råd til en hel cd, at der kan komme et kor på det sidste omkvæd af sangen. Tror I det ville være godt?

• #35   19. okt 2011 Du har en dejlig stemme smiley
    Sådan rigtig "Feel good"

• #36   19. okt 2011 synes lige i skulle ta den om ved ca 2.28-2.30

at der så mangler noget dynamik i det instrumentale er jo ikk din skyld smiley

men ellers lyder det godt men du må gerne "peake" noget mere nogle steder

men ellers rigtig god stemme og bestemt noget at arbejde videre på smiley

• #37   20. okt 2011 CH beskriver det jeg tænkte ret godt smiley

Syntes som sagt du har en smuk stemme, den er dejlig behagelig at lytte til.

• #39   20. okt 2011 Mange mange tak allesammen. Jeg er rigtig glad for alle kommentarene der er kommet smiley

• #40   20. okt 2011 Smukt :o)

• #41   20. okt 2011 Jeg håber ikke, at du har noget imod lidt konstruktiv kritik :o)

Du har en utroligt smuk stemme, men den lyder til tider lidt usikker - har du fået undervisning? For jeg er sikker på, at med noget mere træning, kunne din stemme blive i noget, der ligner verdensklasse :o)

Og jeg vil give de andre ret - sangen bliver lidt triviel i længden. Den trænger til noget afveksling, noget anderledes indimellem, hvis du forstår? For den er fin og flot, men melodien er stort set den samme hele vejen igennem. Der mangler noget mere særligt, så den kan skille sig ud fra alle de mange andre på markedet :o)

Men alt i alt flot lavet! Og jeg tror, at vi er mange, der har svært ved forandringer, så folk kan helt sikkert relatere til teksten :o)

• #42   20. okt 2011 Hold da op, hvor har du en smuk stemme smiley ' du skal nok komme lang, og jeg kunne godt lide sangen ..

• #43   20. okt 2011 Hej therese. Nej jeg har ikke noget imod konstruktiv kritik. Kan bedre lide det ord fremfor negativ kritik. smiley det er rigtig mange år siden at jeg sidst har fået sangundervisning. De sidste par år har jeg fået en enkel time hist og her når jeg har år. I 2009 mistede jeg næsten hele min stemme frodi jeg blev opereret for struma. Jeg fandt en god sang lærer der kunne træne min stemme op igen, men havde desværre ikke råd til så mange timer. Jeg er dog glad for resultatet.

Personligt synes jeg selv det er svært at synge mine egne sange, da man er nødt til at have et udtryk frem. Men det har været en god og lærerig proces, og jeg skal nok lave mere. Til de kommende sange kan jeg nemlig huske på den konstruktive kritik også. smiley

Kommentér på:
Hvad synes I?? Min første sang indspillet :)

Annonce