et generelt spørgsmål :) et generelt spørgsmål :)
Der er noget jeg har tænkt over et stykke tid og håber at i alle vil komme med nogle konstruktive svar, som måske HA eller A kan bruge til noget..
Der er en del herinde som har en utrolig kedelig måde at håndtere svar, både på annoncer og forskellige tråde.. Nogle bliver utrolig ubehagelige når man stiller dem nogle spørgsmål, eller kommer med nogle svar, som de måske ikke helt havde regnet med ville komme, eller ønskede at der skulle komme..
Størstedelen af brugerne herinde er voksne mennesker, og derfor undre jeg mig over tonen som der nogle gange florere herinde.. Og jeg ved at jeg ikke er den eneste som undre mig over tonen der bliver brugt.
Hvad kan man gøre ved dette?
Skal HA'erne vise sig noget mere i tråde og annoncer?
Skal A vise sig noget mere ?
Eller har i nogle helt andre forslag ?
Det kunne jo være at der kunne komme noget godt ud af det og vi kunne få en ordenlig og pæn tone herinde, i en større udstrækning end der har været det sidste lange stykke tid..
Håber at i forstår hvad jeg mener med dette indlæg Og på forhånd tak
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 881
Sådan tror jeg, at det er. De færreste ville turde stå ved, irl, hvad de skriver, hvis de blev konfronteret med det.
HA og A - det være sig i alle fora - blander sig ofte aaalt for meget, der bliver slettet for voldsomt osv. Der er ytringsfrihed her. Så så længe der ikke pågår chikane, men 'blot' bruges hæslige ord, så bør indlæg blive stående. Der er alt for meget censur generelt.
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 111 Svar: 3.109
Syntes det er en ret kedelig tendens..
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.314
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 43 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 9.054
hvis man ikke må give udtryk for frustrationer og vrede, hvor er vi så henne?
verden er altså slet ikke så lyserød, som mange gerne vil tro....
så hvorfor skulle det være sådan herinde?
apr 2007
ikke meget action at hente her i den kolde tid.... folk er så fredelige ;o)
maj 2011
Men er enig i at man selvfølgelig skal have lov at sige sin mening, men man kan godt gøre det på en pæn måde
maj 2011
apr 2007
har set mange folk herinde skrive, hvor fantalastisk det var at lufte hunden i storm og regn......
say what??
så sidder vi andre her og bander og svovler over det danske skod-vejr....... ;o)
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.236
Jeg tror hvis muligheden for sletteri forsvandt, så ville folk også skrive bare en lille smule pænere
apr 2007
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 881
et generelt spørgsmål :)