479 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Robotstøvsuger Robotstøvsuger

Jeg går og overvejer at købe mig en robotstøvsuger...igen. Har haft en før, men den er gået i stykker for et års tid siden.
Jeg har hidtil ikke købt en ny, da det irriterede mig, at den ikke kunne klare dørtrinene og således kun kunne tage et rum af gangen:-(

Jeg vil nu høre, om der er nogen herinde, der kan anbefale en model, som klarer at køre over ganske almindelige dørtrin...både den ene og den anden vej?
Selvfølgelig er det også et krav, at den gør sit arbejde ordentligt:-)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Robotstøvsuger
  • #1   25. jan 2012 Vi har den der hedder Roomba PET. Den kan ikke køre begge vejer over dørtrin (kun den ene). Til gengæld gør den et fantastisk stykke arbejde, og den kan indstilles til hvornår den skal køre. Vores Brumse (det kalder vi den) støvsuger f.eks. mandag til fredag klokken 12 smiley I weekenden holder den fri. På den måde høre vi den aldrig, og der er rent og pænt når vi kommer hjem fra arbejde smiley

• #2   25. jan 2012 Det tror jeg ikke nogle gør.....
    Noget andet er også at de ikke har strøm til at tage mange rum på en gang.
    Så tror det bliver svært for dig at finde

• #3   25. jan 2012 Jeg kan kun sige en ting - køb ikke en billig model, det er noget lort. Vi fik en forærende i prisklassen 1500 kr, den larmede så vi var ved at blive sindsyge og den kunne ikke engang køre over en lille tæppekant - så ud med den, jeg forærede den væk.

Køb en kvalitets robotstøvsuger!!!

• #5   25. jan 2012 Hehe. Undskyl OT, men sidder her og får billeder på nethinden af en robotstøvsuger der enten er helt ødelagt når man kommer hjem fordi hunden har set den som en legekammerat, eller at den stakkels støvsuger kæmper en brav kamp over for en stor snorkende hund der nægter at flytte sig smiley

• #6   25. jan 2012 min har kørt i dag men sjeg var hjemme ... den kommer over dørkarmen frem og tilbage her ihvertfald , men ii den gamle lejlighed kunne den ikke...

jeg tar aldrig at la den køre når hundene er alene hjemme , de bryr sig faktisk ikke om den og tæven går unna hvis den kommer men hanhunden kigger lidt dumt og tilsidst flytter sig hvis ham ligger på gulvet...

har en roomba

• #7   26. jan 2012
    Zena lægger sig bare op i sin sofa. Det er intet problem. Tværtimod er hun meget kærlig og kan finde på at slikke på den og bringe den gaver i form af kødben smiley
    Til gengæld har vi nogle venner hvis vovse fik dårlig mave mens den var alene. De fortalte at det havde ikke været særlig rart at komme hjem til fordi støvsugeren havde spredt det over hele gulvet smiley Så hvor vores støvsuger bliver kaldt brumse eller nam nam, så bliver deres kald gyldesprderen smiley

• #8   26. jan 2012 Vi havde også en Roomba før og det bliver nok sådan en igen. Men for pokker, der er mange forskellige og til forskellige priser:-) Har prøvet at finde ud af, hvad den reelle forskel er på den til 5000 kr og den til 1500 kr. Er der nogen der kan sige mig det? For mig at se, lyder det til, at de har den samme batterikapicatet og motorkraft (det er jo nok den, der bestemmer, hvor godt den klarer forhindringerne). Om den kan kodes og tidsindstilles, er for mig, fløjtende ligegyldigt, så det gider jeg ikke betale ekstra for. Det vigtigste er, at den ikke sætter sig fast konstant (det gjorde den gamle Roomba jeg havde) og at den kommer godt omkring.

Camilla aka pylremor: Vores hus er ikke så stort. Den gamle klarede det hele på 2 opladninger (hvis man altså hjalp den fra rum til rum)

Marianne R: Hvilken model har du?

• #9   26. jan 2012 Fandt denne test. Som jeg læser den er Roomba'en testvinder...ihvertfald til mit behov:-)
    http://www.hmi.dk/media/-300023/files/Rapport_Test_af_robotstøvsugere__FINAL150811DO.pdf

• #10   26. jan 2012 har en 581

Kommentér på:
Robotstøvsuger

Annonce