{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Job for 14+
  • #1   10. apr 2012 Jeg gik med aviser (drønkedeligt og giver ikke vanvittigt godt) og så var jeg køkkenmedhjælper på en restaurant. Det sidste var et vanvittigt hårdt job men det var fedt. Jeg var heldig at arbejde på en god restaurant, hvor jeg også lærte noget om madlavning og så får man altså nogle lækre måltider smiley Man skal dog være forberedt på at de første gange er man helt kvæstet når man kommer hjem - det er virkelig fysisk hårdt, men det giver rigtigt gode penge og man kan være heldig at komme et sted hvor kokken rent faktisk gider at oplære en. Da jeg havde været der 3 år blev jeg "forfremmet" til køkkenassisten hvor jeg tjente godt, og var med til at lave mad og servere ved selskaber.
    Da det er så hårdt er det som regel let at finde et job, for mange holder ikke så længe til det. Så du skal have ben i næsen og ikke forvente at komme sovende til dine penge.

• #2   10. apr 2012 rengøring og aviser.

• #3   10. apr 2012 Havde en opvaske tjans på den lokale kro. Hårdt, men bedre penge end avisruten smiley
    Lige et lille NB. ang køkken jobbene... de har desværre lavet regelerne om, så man faktisk skal være 18 år for at betjene de fleste maskiner i et køkken...samt have et 3 dages hygiejnekursus. Om det gælder opvasken, er jeg nu ikke helt sikker på.
    Men held og lykke med job ansøgningen!

• #4   10. apr 2012 Hundeluftning, aviser, købmanden, rengøring, babysitter, handl ind for andre, slå græs, hjælp til.

• #5   10. apr 2012 Da jeg var i din alder fik jeg arbejde nogle weekender hos en gartner, og plukkede tomater.

• #6   10. apr 2012 Aviser
    Dyrepension
    Lager

• #7   10. apr 2012 Jeg arbejdede for en bondemand med at plukke aspagers og sorterer kartofler i sådan en kartoffeloptager maskine. Det var hårdt men det gav godt, også var der altid et lækkert middagsbord, i weekenderne, som bondemandens kone lavede til os:-). Også gjorde jeg rent og vaskede op i min søsters lejlighed en gang i ugen, det gav også ret godt. Da jeg fyldte 15 fik jeg et rengørings job på et advokat kontor 3 gange i ugen, det var et godt job med en god løn.

• #9   11. apr 2012 Min datter arbejder som piccolo hos et medicinal firma...

• #10   11. apr 2012 Ofte har tøjbutikker, supermarkedet brug for "skolepiger" til forfaldende arbejde om eftermiddagen.

• #11   11. apr 2012 Hmm tak for nogle gode forslag, hvis i ser den her besked må i gerne skrive hvor meget i tjente/Mpske ved hvad i tjener :))

• #12   11. apr 2012 jeg startede med at gå med aviser dengang jeg vr 13, da jeg fyldte 15 fik jeg arbejde ved Hydro Texaco (Tankstation) hvor jeg gjorde rent, fyldte varer op osv.
    Jeg fik vidst nok nogle og 60kr i timen, men er ikke helt sikker.
    Jeg var rigtig glad for det arbejde ved tanken.

Jeg fik det da jeg gik rundt med upfordrede ansøgninger.

Jeg kan også anbefale at søge ved store firmaer, de søger ofte en ung til at kopiere, sortere og rydde op.

Jeg fik en opgave engang der hvor min far arbejder (Electrolux) hvor jeg i 4 dage ´8 timer i sommerferien skulle kopiere og sortere 100 projekt-mapper til en konference... de gav 84kr i timen, så det var jo vildt gode penge.

• #13   12. apr 2012 Jeg fik 6kr per kilo asparges jeg plukkede og 30 kr i timen for at sortere kartofler.
    Min søster gav 25kr i timen for at gøre rent og vaske op.
    Da jeg fik rengørings jobbet på kontor fik jeg 55kr i timen.

Men det er altså 15 år siden, så kender ikke time lønnen for ung arbejdere i dag:-).

• #14   13. apr 2012 Nej jeg kan heller ikke hjælpe med lønnen. Det er 20 år siden så lønnen har vel forhåbentligt ændret sig smiley

• #15   13. apr 2012 Hm, men mange tak for forslagende til jer alle!

Kommentér på:
Job for 14+

Annonce