{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Jeg får et anfald (kage) {{forumTopicSubject}}

Jeg har stået i 6!!! timer nu og lavet kage til i morgen - ja stået.
En lagkage med jordbær og creme, og en cheesecake. Det tager åbenbart 6 timer at lave med creme osv.

Problemet er nu at jeg syntes cheese-cremen smager så vammelt! Jeg kom saften fra en citron i (det skulle der ellers ikke i denne opskrift), og det hjalp lidt.
Cremen til lagkagen syntes jeg var melet og smagte af risengrød, men hjalp dog en lille smule da jeg kom mere fløde i.

Seriøst hvor fladt!

Jeg har jo også en dag i morgen til at bage hvis det er - men hvad skal jeg så lave? Det er til en dessert, og det skal dælme være nemt, men ikke is.
- jeg er helt blank selv lige nu


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg får et anfald (kage)
  • #1   17. maj 2012 Til en anden gang, så prøv med både citronsaft, vanillieessens og revet citronskal - det giver en bedre smag i cheesecaken... smiley
    Men bortset fra det, så syntes jeg du skal lave æblekage i morgen - det er hurtigt, nemt og smager skønt smiley


  • #2   17. maj 2012 Nej nej nej , Rotterne nu er du så skyld i at jeg skal bage i eftermiddag :o) Eeeelsker rabarbertærte..... Griner

  • #3   17. maj 2012 Cupcakes er dejligt nemme :o) Nogle lækre muffins med bær i også en lækker top med royal icing :o) Mmmm smiley

  • #4   18. maj 2012 Tak for alle jeres forslag smiley

    Vores gæster nægtede at høre tale om, at jeg bagte noget andet, de ville bare spise kagerne som de var... jojo.. Så jeg bagte ikke andet, og havde faktisk heller ikke tid. Kagerne var faktisk rigtig gode! - om jeg fatter det... Det gør åbenbart underværker at stå natten over... Men jeg gemmer jeres forslag gør jeg, for jeg gider ikke stå i 6 timer igen næste gang smiley



Kommentér på:
Jeg får et anfald (kage)

Annonce