{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hold nu op for en kedelig lørdag..
  • #1   24. nov 2012 Jamen du er mere end velkommen til at komme herhjem og vaske/rydde op! smiley

Jeg har været på arbejde, det i sig selv var ret stressende, og nu venter der en ordentlig gang oprydning inden min storebror kommer og spiser og ser matador med mig smiley

• #2   24. nov 2012 Ja jeg kan også sagtens finde på noget du kan lave her hos mig..Det eneste som er kedeligt her er vejret...Jeg er bare så træt af det grå novembervejr...Jeg vil have sne og frost..

• #4   24. nov 2012 Jeg keder mig også smiley Skal sidde og skrive på min bacheloropgave, men kan bare ikke få det her afsnit til at fylde. Lillemusen ligger endda og sover, så kan ikke engang lave en overspringshandling med hende smiley

• #5   24. nov 2012 Laver absolut intet, har fået brændt 3 aftaler af i dag, så nu bliver det bare hygge hjemme med zika. Tror turen går i skoven:)
    Hehe har Ikk mod på at prøve at lave flere aftaler med andre li i dag;)

• #6   24. nov 2012 Har lavet regnskab og sendt fakturaer afsted, så nu hedder det afslapning inden firma julefrokost iaften.... jo jo... og btw så skinner solen fra en skyfri himmel her i det midtjyske hvor jeg er smiley

• #7   24. nov 2012 Har selv en lejlighed der egentlig burde gøres ren, meeen.. Nej tak :-D.. Tror jeg bager mig et eller andet ;-).. Er også træt af vejret! Vil have vintervejr og ikke det her kedelige noget..

• #8   24. nov 2012 Jeg keder mig også helt ekstremt. Burde lave en masse ting, men har bare ingen energi. Så jeg ser tv charlie- fedt liv!

• #10   24. nov 2012 Jeg tager hjem til min søster hendes kæreste og mine niecer og hygger med goood aftensmad... Glæder mig helt vildt vi skal have frikadeller og det er år og dage siden jeg har fået det da min lille pige ikke kan fordrage det... smiley

• #11   24. nov 2012 Du kan også komme herud - der er masseeere at lave :).
    Jeg ligger i sengen - skal køre mor til julefrokost senere også på bar med en ven :).

• #12   24. nov 2012 her står det også på rengøring...

ellers bare hygge med hundene...

• #14   24. nov 2012 Hygge weekend uden nogle planer eller arbejde, dejlig dejlig dejlig, så her er det høj sofa hygge resten af dagen og aftenen smiley

• #17   24. nov 2012 Jeg slapper af, men må hellere komme i gang med opvask og oprydning.

Min kæreste er hundepasser for sin mors mops i dag, så glæder mig til at se ham igen her senere i aften smiley o så sidder jeg og lurer lidt på hundebutikker på nettet, for drengene skal have nye seler snart.

• #18   24. nov 2012 Lige nu slapper jeg af med en kop kaffe....
    Lang gåtur med 2 af hundene til morgen. Derdefter til træning med Saga og fra træning ud at kigge ved myndeklubbens udstillng i Nyborg. Både Saga og jeg nød at hilse på alle de dejlige hunde og mennesker smiley
    Da jeg kome hjem var der en stald der skulle ordnes og en Fifi-hund der trængte til at komme med ud at røre sig.
    Nu er der afslapning et øjeblik inden jeg skal til og igang med aftensmaden...
    Dejlig lørdag smiley

• #19   24. nov 2012 Har bagt julesmåkager hele dagen så min mors hytte dufter fantastisk af jul, når man kommer ind fra haven af - pelle ligger i sin seng her hos forældrene og nyder varmen fra brændeovnen - i dag har bare været en god dag smiley
    Så var jeg lige et smut i brugsen for at købe noget mad til pelle, og lur mig om jeg ikke fik 8 store hjerter med hjem til den nette pris af 60 kr. hallelujah! Pelle var også bare glad, da jeg kom hjem igen smiley

Så er der hamburgryg m. sovs og kartofler til aftensmad, som mor har lavet - jamen det har bare været den bedste lørdag smiley

Lyder som om der er mange, som har haft en totalt dejlig lørdag i dag smiley

• #20   24. nov 2012 Haft tøzehygge dag med min datter.
    Først til lagersalg med hendes ynglings favorittøj. Købt en hel masse til næsten ingen penge. Derefter i City 2 og købe undertøj til hende. Så har vi spist frokost sammen. Oset lidt rundt i City 2 og derefter hjem. Så har vi gennemgået hendes klædeskab og samlet 2 sække med tøj der var blevet for småt, som vi så skal have afleveret et eller andet sted.
    Så en rigtig mor-datter dag og ikke spor kedeligt smiley

Kommentér på:
Hold nu op for en kedelig lørdag..

Annonce