3.188 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Betydning af din mor Betydning af din mor

Hejsa
Sad lige og tænkte over hvad min mor betyder mig og blev helt overrasket over hvor svært det er at sætte ord på.
Så ville lige høre jer hvad i ville svare til de har spørgsmål

Som min mor betyder du alt fordi?

Det bedste ved du er min mor er?

Du er den bedste mor fordi?

Hvad er jeg bare er nød til at fortælle dig?

Håber i vil være med smiley
Glædelig jul smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Betydning af din mor
  • #1   15. dec 2012 Du kender mig bedre end jeg selv gør.
    Du ved når jeg har det svært selv om jeg prøver at skjule det
    Du er der ALTID for mig
    Du støtter mig og vejleder mig
    Du hjælper mig når der er noget der er svært

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre den dag du ikke er her mere

• #3   15. dec 2012 Du har altid en skulder man kan græde ved
    Du opmuntre altid og fortæller om de ting man er god til.
    Du giver et kram når man har brug for det.
    Du altid er der for mig når jeg er nede
    Du altid har støttet mig
    Du er den stærkeste person jeg kender
    Du ved at man som mor nogle gange må se ud over ens egne behov for at være der for sine børn.
    Du stoler på mig og mine beslutninger, og vejleder mig.

Jeg elsker dig og den dag hvor du og far ikke er her mere vil være det sværeste i mit liv.

profilbillede
  • #4   15. dec 2012 Jeg kan vel også sige min far betyder lige så meget for mig som min mor gør, han er der bare for mig på en anden måde.

• #5   15. dec 2012 Birgitta.
    Jo det mangler jeg, men synes skam det er svært at sætte ord på hvad jeg synes om min mor. smiley

• #6   15. dec 2012 Min mor betyder alt for mig i hele verden. Hun var min klippe, min sikkerhedszone, min ven og jeg troede aldrig, at jeg skulle kunne fortsætte uden hende.
    Jeg ville give ALT for at få hende tilbage, og selvom jeg ikke længere er fristet til at følge hende i døden, så er der stadig et tomrum i mit og mine børns liv. Et tomrum, som jeg kæmper for at udfylde, så jeg kan være alt det for mine børn, som hun ville have været. Indimellem kan jeg så stadig gå helt i stykker over, at der så ikke er nogen, der er der for mig....

Sorry... jeg fik vist ikke svaret så præcist på spørgsmålene, men julen nærmer sig og sorgen er stor på denne tid af året...

• #8   15. dec 2012 ja, MOR du var der altid for alle dine 4 unger, og senere for børnebørn og oldebørn, savner DIG så meget, at kunne spørge dig tilråds når livet bliver trængt....og når man havde penge,hjertesorger så kunne du altid hjælpe med råd og vejledning.....der er et punkt indeni der døde med dig....BARNET imig.
    jul er ikke mere spændende sjovt og dejligt.

• #9   15. dec 2012 Hihi er du ved at skrive i den lille personlige lyserøde bog til din mor? smiley synes jeg kan kende spørgsmålene smiley har netop selv lavet en til min mor.. Og det tog mig daaagevis! Svære spørgsmål!!

• #10   15. dec 2012 Trine ja, det er jeg smiley

• #11   15. dec 2012 Min mor er den bedste mor, fordi hun er MIN mor ;O) Og det udvasker alle fejl en mor måtte have... :o) (For alle mødre har fejl - I større eller mindre grad. Jeg vil mene min mor har dem i den minimale ende heldigvis).

• #12   15. dec 2012 Min mor var der altid for os børn. Manglede vi noget, gik der ikke længe, før min mor havde været forbi, og så manglede vi ikke længere noget.

Hun holdt sammen på familien, hun kunne kalde en skovl for en skovl og en spade for en spade. Hun kunne skælde ud, og hun kunne give.

Hun havde sine fejl og sine gode sider. Og hun vil altid været savnet.

• #13   15. dec 2012 Jeg har ikke en mor, .. Hun er bare en kvinde der fødte mig for snart 27 år siden.
    Det er hvad hun har givet mig, livet! (med hjælp fra min skønne far)

Ikke en skid andet har hun givet mig, eller gjort for mig..!

• #14   15. dec 2012 Ligeså meget som jeg elskede og elsker min mor syntes jeg hun er den største røv der findes....hun lagde sig fandeme til at dø selvom vi have en klar aftale og dig far ligeså stort et røvhul du var som da jeg barn og jeg virkelig hadede dig ligeså meget elskede jeg dig efter dine sidste hjerneblødninger hvor du ændret personlighed og blev ...elskelig og blid som et lam... mor og far... I har sat jeres spor og I vil begge altid bo et helt unikt sted i mit hjerte - i kærlighed jeres datter nøsser med ''o'' jeg elsker jer begge to lige meget og takker for den lærdom I gav mig med på vejen.

• #15   15. dec 2012 Hvad er det for en bog??

• #16   15. dec 2012 Den hedder kæreste mor. smiley

• #17   15. dec 2012 her er det nok mere min far, end min mor. smiley Selvom min mor også betyder alt.

• #19   15. dec 2012 *Mike/Vega´s mor *

Det er jeg ked af at læse, det er ikke rart ...

Jeg ville også gerne have haft en mor, eller have en mor som I andre beskriver.

• #20   15. dec 2012 Min mor er en gammel, temmelig glemsom dame, der ofte er en pestilens for sine omgivelser.

Jeg skal hanke meget op i mig selv for at huske, det pragtfulde, positive og sprudlende menneske hun var engang.

I dag er jeg mor for min mor.

• #21   15. dec 2012 http://www.funny-stuff.dk/shop/div-gaver-den-1446p.html

Er det denne her? (-:

• #22   15. dec 2012 Ej det var da en rigtig sød ide med sådan en bog. Hvor kan den købes?

• #23   15. dec 2012 Så lige linket smiley

• #24   15. dec 2012 Jeg er ikke klar over om det er den, kunne godt tænke mig at vide det også smiley

• #25   15. dec 2012 Monica det er denne der smiley

Kommentér på:
Betydning af din mor

Annonce