{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.451 visninger | Oprettet:

Diabetes og jobsamtale {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til jobsamtale i morgen, og jeg er vanvittig spændt på det. Jeg har desværre diabetes, og jeg har tænkt mig at oplyse dem om det ved samtalen. Jeg regner ikke med, at det vil give sygedage, men der vil dog være nogle kontroller, som jeg er nødt til at få fri til.

Nu vil jeg gerne høre jer - ville I ikke også vælge at fortælle det? Også selv om man måske skyder sig selv i foden ved det?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diabetes og jobsamtale
Kommentér på:
Diabetes og jobsamtale

Annonce