{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

Alene hjemme :-( {{forumTopicSubject}}

Lige en brokke tråd herfra mig, sorry ;O)

Jeg haaaader at være alene. Har i mange år døjet med angst for netop dette, det er dog blevet mindre efter at have flyttet sammen med min kæreste og vi har fået hund.

Først var han 3 uger i Filippineren med en ven, nøj det var lige ved at tage livet af mig, jeg hang slet ikke sammen i de tre uger.. Han kommer så hjem, alt godt, ren lykke smiley Men gudhjælpemig om han så ikke bliver sendt til aalborg for at arbejde, hvor han kan vælge med at bo deroppe eller pendle frem og tilbage! Da der er gode penge i at ligge ude, bliver vi enige om det.. det jo kun for en periode, og vi skal snart giftes!

nu er han så afsted for 3. uge, og de første par dage går det egentlig ok, savner ham selvf men det går, jeg har travlt med arbejde og lektier mm. men det som om for hver uge der går, synes jeg mindre og mindre om ideen og savner ham hurtigere! Det første uge gik det fint til onsdag, næste uge tirsdag og i denne uge var jeg allerede på sammenbrudseta ram igår! Amen altså...........

Bliver ved med at sige til ham HVER uge "næste uge skal du være hjemme", men vi vil jo begge gerne have pengene til brylluppet og han får set en masse af sin familie, hvilket jo er fantastisk. men ØV hvor jeg hader hader hader det...

Andre der har det sådan, eller er jeg total weirdo? ;O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme :-(
Kommentér på:
Alene hjemme :-(

Annonce