{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

Alene hjemme :-( {{forumTopicSubject}}

Lige en brokke tråd herfra mig, sorry ;O)

Jeg haaaader at være alene. Har i mange år døjet med angst for netop dette, det er dog blevet mindre efter at have flyttet sammen med min kæreste og vi har fået hund.

Først var han 3 uger i Filippineren med en ven, nøj det var lige ved at tage livet af mig, jeg hang slet ikke sammen i de tre uger.. Han kommer så hjem, alt godt, ren lykke smiley Men gudhjælpemig om han så ikke bliver sendt til aalborg for at arbejde, hvor han kan vælge med at bo deroppe eller pendle frem og tilbage! Da der er gode penge i at ligge ude, bliver vi enige om det.. det jo kun for en periode, og vi skal snart giftes!

nu er han så afsted for 3. uge, og de første par dage går det egentlig ok, savner ham selvf men det går, jeg har travlt med arbejde og lektier mm. men det som om for hver uge der går, synes jeg mindre og mindre om ideen og savner ham hurtigere! Det første uge gik det fint til onsdag, næste uge tirsdag og i denne uge var jeg allerede på sammenbrudseta ram igår! Amen altså...........

Bliver ved med at sige til ham HVER uge "næste uge skal du være hjemme", men vi vil jo begge gerne have pengene til brylluppet og han får set en masse af sin familie, hvilket jo er fantastisk. men ØV hvor jeg hader hader hader det...

Andre der har det sådan, eller er jeg total weirdo? ;O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemme :-(
  • #1   4. jun 2013 Næh *GG*

• #2   4. jun 2013 Næh, det er du ikke .... men det er noget du skal arbejde på at blive bedre til/god til, for vi ved aldrig hvornår vi skal nøjes med vort eget selskab ....

lav nogle hygge ting, se veninder, læs, plej dig, bag eller gå lange ture med hunden .... gør hvad du kan for at gøre det til noget positivt at være alene ....

• #3   4. jun 2013 Altså nej jeg har det ikke sådan smiley

• #4   4. jun 2013 Jeg er ikke selv for god til det, men for mig er det altid værst de første par dage, og så aftager det stille og roligt derefter.

Jeg er god til at distrahere mig selv, når det er. Jeg laver alt muligt hyggeligt i stedet for.

• #5   4. jun 2013 Årh jeg ELSKER at være alene.
    Bare kun mig, og jeg kan gøre lige som jeg har lys til, spise hvad jeg vil, se hvad jeg vil, ligge på sofaen i det tøj jeg vil, behøver ik gøre en dyt...
    Eller tosse rundt med højt musik, gå en lang tur, uden at skulle hjem på et bestemt tidspunkt..

Alenetid er sundt engang i mellem

• #6   4. jun 2013 Jeg elsker også at være alene, men du er da ikke nogen weirdo, der er mange som ikke bryder sig om at være alene.

Jeg tror også det er noget du kan lære at blive bedre til. Det er ikke sikkert at du nogensinde vil foretrække det fremfor at have selskab, men bare sådan at du ikke synes det er forfærdeligt.

• #7   4. jun 2013 Jeg ELSKER at være alene og nyde roen eller bare bestemme over min fjernbetjening... smiley

Og nej du er ikke den eneste der har det sådan... smiley

• #8   4. jun 2013 Jeg elsker også at være alene - hvis jeg selv har valgt det, eller enkelte dage! At smide manden hen til nogle venner en aften og bare tulle, hygge og gøre hvad JEG vil - fantastisk. Så langt har jeg dog rykket mig siden for 3 år siden, hvor det ikke var muligt, så er ret stolt af mig selv faktisk ;o)

Men når det er sådan flere dage "ufrivilligt/tvang".. puuh ha.

Prøver at distrahere mig selv.. Men er ved at læse til eksamen, det samme er mine venner, så det svært og tage tid ud af kalenderen til meget andet end lektier og lange gåture med hunden.
    Havde dog faktisk besluttet at starte i noget behandling for det endelig, men så skulle der lige bruges 7000 kr på behandling af nakke skade, og da det ikke hæmmer mig i hverdagen, ja - så må det vente!

Medløber - Hehe, mindes godt at have læst et sted du nyder at bo alene i dit hus ;O)

• #9   4. jun 2013 Det kan du bande på Katrine smiley Hehe

• #10   4. jun 2013 Jeg har perioder, hvor jeg hader at være alene, og så har jeg perioder, hvor jeg faktisk elsker det ^^

• #11   4. jun 2013 Jeg ELSKER at være alene hjemme - så kan man selv besteme, se det fjernsyn man gider og spise det mad man har lyst til... smiley

• #12   4. jun 2013 Modsat mig fx så hader manden at være alene, han har det bedst med folk omkring sig og gerne hele tiden.

• #13   4. jun 2013 Jeg bor alene, så det er rigtig heldigt, at jeg nyder mit eget selskab og ikke er det fjerneste bange for at være alene smiley
    Engang havde jeg det som du, men det er så mange år siden, at det lige så godt kunne være løgn smiley

• #14   4. jun 2013 Kæresten min arbejder nat i denne måned, og jeg ELSKER at være alene hjemme smiley .. og fylde det heeeeele i sengen smiley

Jeg skråler med på musikken, ser de film han ikke gider, mødes med venner til aftenis og synes det er skønt at have huset for mig selv om aftenen smiley
    - Jeg kan også godt lide når han er hjemme, men holder også meget af at være alene smiley

• #16   6. jun 2013 Jeg hader også at være alene. Jeg er ligeglad om hver der er omkring mig, bare der er en.
    Jeg bliver rastløs når jeg er selv.
    Prøver ellers at læse, lave mad, bage, gå lange ture, gøre ekstra rent, når jeg er selv. Men tanken er der.
    Men det hjælper at få sig en hobby som man kan fordybe sig i, og så flyver tiden.

Kommentér på:
Alene hjemme :-(

Annonce