{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Blev tilbudt en hund igår :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg besøger tit den gamle skov hvor mange af mine gamle hundevenner stadigvæk færdes med deres hunde. Jeg mødte en ældre herre som mine hunde nogen gange har hilst på. Han har altid super styr på sine hunde, og blev noget overrasket over da han spurgte: Kunne du ikke tænke dig min den gamle hund? Han havde åbenbart ikke hørt at jeg var flyttet fra det gamle sted, et larmende kollegium.
Desværre så bor jeg nu et sted hvor hunde ikke er tilladt, hvilket jeg måtte sige. Men hvis situationen havde været en anden, så havde jeg taget imod hunden. Der er flere derude som ikke kan forstå hvorfor jeg ikke har fået hund siden den gamle, og jeg bliver rørt over at vide, at de tænker på mig i den retning, at de har tillid til at deres hunde vil få det godt hos mig smiley Jeg savner helt bestemt at have hund, men der er nogle ting som skal på plads først, før jeg igen kan byde en ny velkommen. Tror dog også det er bedst at jeg får en hvalp eller måske en unghund næste gang, så jeg kan have dem i længere tid. Det er så hårdt at sige farvel.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blev tilbudt en hund igår :-)
Kommentér på:
Blev tilbudt en hund igår :-)

Annonce